پس از گذشت يک هفته از سرقت طلافروشي در شهرستان جويبار مازندران، ماموران پليس آگاهي با همکاري ماموران انتظامي تهران بزرگ، پنج عضو يک باند مسلح را شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار “مسعود جعفري نسب” فرمانده انتظامي مازندران با اعلام اين خبر افزود: ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي با برنامه ريزي دقيق و با همکاري ماموران انتظامي تهران بزرگ موفق شدند، پنج سارق مسلح طلافروشي شهرستان جويبار را روز پنج شنبه 8 اسفندماه در تهران شناسايي و دستگير کنند.

وي با بيان اينکه اين سارقان چند فقره سرقت ديگر از طلافروشي هاي نقاط مختلف کشور را در پرونده دارند، افزود: با هدايت عملياتي مرکز فرماندهي و کنترل پليس و تلاش ماموران پليس آگاهي اين باند سرقت شناسايي و چند قبضه سلاح گرم نيز از سارقان که در سرقت از طلافروشي از آن استفاده کردند، کشف شد.

سردار جعفری نسب خاصطر نشان کرد : متهمان دستگیر شده در تحقیقات و بازجوئی های فنی پلیس به چندین فقره سرقت مسلحانه از طلا فروشی ها در شهرستان های اهواز ، دزفول ، تهران و جویبار اعتراف کردند.

لازم به ذکر است، ساعت 16 و 39 دقيقه روز چهارشنبه 30 بهمن ماه اعضاي اين باند سرقت مسلحانه با حمله به يک طلافروشي در شهرستان جويبار و تخريب شيشه ويترين مغازه بيش از سه کيلو گرم طلا را به سرقت بردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *