متهم به ايجاد يک واحد تجاري صرافي جعلي و کلاهبرداري 20ميليارد ريالي در شهرستان بابلسر مازندران دستگير شد .

به گزارش هراز  ، ماموران پليس آگاهي شهرستان بابلسر در پي دريافت گزارشي مبني بر مخفي شدن کلاهبردار 2ميليارد توماني در اين شهرستان ، رسيدگي به اين موضوع را در دستور کار خود قرار دادند . ماموران با انجام اقدامات پليسي و تحقيقات گسترده موفق شدند ، متهم به نام ” مهدي د ” را که با ايجاد يک واحد تجاري صرافي قلابي در تهران از 15 شهروند 2 ميليارد تومان کلاهبرداري کرده بود را  شناسائي کنند . در ادامه اين گزارش آمده است ، ماموران در ادامه با هماهنگي قضائي متهم به کلاهبرداري را در عملياتي دستگير و به کلاهبرداري منتقل کردند.

 

کشف 13 کيلوگرم شيشه در بابلسر

ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابلسر در روزهاي اخير 7 عامل تهيه وتوزيع مواد مخدر را به همراه 13 کيلوگرم شيشه دستگير کردند . سرهنگ ” طبري “در گفتگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت :‌ ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابلسر در هفته گذشته در پي کسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر تهيه وتوزيع مواد مخدر توسط دو عامل افيوني در آن شهرستان اقدامات پليسي را براي شناسائي ودستگيري آنان آغاز کردند. فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر افزود : ماموران با بکار گيري منابع اطلاعاتي موفق شدند متهمان به نام هاي ” محمد- و ” و” اکبر- الف ” را شناسايي و آنان را در اقدامي غافلگيرانه دستگير کنند . وي ادامه داد : ماموران ضمن هماهنگي با مراجع قضايي در بازرسي از منزل اين افراد 13 کيلوگرم شيشه و تعدادي آلات استعمال کشف کردند . سرهنگ طبري همچنين از دستگيري سه عامل ديگر تهيه وتوزيع مواد مخدر در اين شهرستان خبرداد و گفت : در ادامه مقابله بي امان با قاچاقچيان موادمخدر صنعتي در اين شهرستان، ماموران موفق شدند، اعضاي ديگر اين باند را شناسايي کنند. وي ادامه داد:ماموران با انجام اقدامات و تحقيقات پليسي دريافتند ، اعضاي اين باند با اجاره يک باب منزل اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر مي کنند. به گفته سرهنگ طبري، ماموران با اخذ نيابت قضايي پنج متهم را در اين رابطه به همراه مقاديري شيشه دستگير کردند.  

کشف دو کيلو گرم ترياک در فريدونکنار

با اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در شهرستان فريدونکنار مازندران، دو کيلو گرم ترياک از دو عنصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر کشف و ضبط شد. به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ نريماني فرمانده انتظامي شهرستان فريدونکنار با اشاره به اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي از شناسائي و دستگيري دو عامل تهيه و توزيع مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد . وي افزود :‌ در پي کسب خبري مبني بر تهيه و توزيع مواد مخدر در شهرستان فريدونکنار از سوي افرادي به نام هاي ” محمد- الف ” و ” مجتبي- ج ” موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت . فرمانده انتظامي فريدونکنار تصريح کرد :‌ ماموران ضمن هماهنگي با مرجع قضائي موفق شدند ، متهمان به مواد مخدر را شناسائي و در اقدامي غافلگيرانه آنان را دستگير کنند.  وي گفت : ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهمان به مواد مخدر دو کيلو گرم ترياک کشف و ضبط کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *