حجه الاسلام مهدی تقی زاده امام جمعه دابودشت و دشت سر در حرکتی ماندگار و ارزشمند جمعی از خبرنگاران شهرستان آمل را به دفتر خود فراخواند و به گرمی از آنان و زحمات بی دریغشان در چندین ماه اخیر تقدیر کرد.

حجه الاسلام تقی زاده هفته آخر بهمن ماه در جمع خبرنگاران آمل با بیان اینکه مردم ایران ثابت کردند که در صحنه هستند گفت ما نیز باید پشتیبان آنها باشیم.

وی همچنین با تاکید براینکه شهدا ولی نعمت ما هستند اظهار داشت اگر ما امروز احساس امنیت و قدرت می کنیم به خاطر خون شهدا و تحمل صبر و مقاومت خانواده های شهداست. در نتیجه دیدار از خانواده این شهدا و تجلیل از آنان وظیفه ماست.

در ادامه ایشان با بیان اینکه مردم ما از نسل زمان پیامبر بهترند تصریح کرد این بیداری و هوشیاری برگرفته از سبک زندگی ایشان است. وی افزود صبر و مقاومت مردم ایران در 8 سال دفاع مقدس نشانه حمایت آنان از ولایت فقیه می باشد.

امام جمعه دابودشت و دشت سر همچنین در این جلسه،با اشاره به ارتباط و نزدیکی خود با اهالی رسانه، پای درد و دل آنان نشست و از دغدغه ها و خواسته هایشان جویا شد.

در پایان حجه الاسلام تقی زاده با تاکید بر اهمیت استقرار دفتر امام جمعه در هرشهر، از برنامه های فرهنگی و علمی  آتی سخن گفت.

فائزه سلیمی، هراز نیوز

IMAG3207 IMAG3209 IMAG3212 IMAG3218 IMAG3220 IMAG3221 IMAG3226

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *