روز سه شنبه بعد از عزیمت به منطقه زیارباغ وتهیه گزارش از  حادثه سقوط اتوبوس به دره در حال برگشتن به سمت آمل  بودیم که در منطقه زیبای شنگلده و آبشار شاهاندشت  که از جاذبه های دیدنی این منطقه می باشد برای صرف یک چای گرم توقف کردیم .

و در کنار ما هم چندین نفر از اهالی منطقه نشسته بودند سلامی کردیم و در کنار چند نفر  از این مغازه داران عزیز نشستیم و یک چای خوردیم ، یکی از این  مغازه دار ها تا  دوربین را در دست ما دید فهمید که خبرنگار هستیم ، انها هم  شروع به درد ودل کردند  وگلایه از مسئولین که یکی از ان گلایه های که جا دارد که مسئولین عزیز مان راهی برای ان بیندیشند را برایتان بازگو خواهیم کرد .

ان مغازه داران عزیز در دلهای زیادی کردند از تعریض خیابان که جای پارک ماشین های مسافرین را برای خرید گرفته و  کمبود سوخت در زمستان اذعان داشته اند که کاسبی انها کم شده است و مهمترین مسئله اینجاست که یکی از اهالی محل توضیح می داد این بود که از آبشار شاهاندشت یک لوله اب 2 اینچ به هزینه خودش برای چلوکبابی که در کنار جاده قرار داشت اورده بود و از ان آب خدادادی که بعد از ریختن به رودخانه به دریا می ریزد استفاده می کرد که امسال با دیدن قبض 700 هزار تومانی اب بها برای سه سال این مغازه دار را شگفت زده کرده است و این قبض همچون تیری بر قلبش فرو رفته بود و با سوز و گداز سخن می گفت .

از او پرسیدیم که ایا می شود برای شخصی یا مغازه ای که کنتور اب ندارد قبض صادر شود مغازه دارد با لحن ساده گفت :نمی دانم زورشان زیاداست و می گیرند وبعد خیلی دنبال ما آمد چون خودم را خبرنگار معرفی نکرده بودم و چند نفر از دوستان مسئول هم همراه ما بودند به انها قول دادیم که صحبتهایشان را به مسئولین انتقال دهیم .

دیگر وقت نشد که از مسولین اداره آبیاری لاریجان بپرسیم که چگونه  می شود بدون لوله کشی و نصب کنتور از مردم پول گرفت که این حق اظهار نظر  برای ان اداره محترم محفوظ خواهد ماند.

IMG_2871 IMG_2873

document.getElementById(“Leyout101″).style.display=”none”;Café et internet gratuitsShare some thoughts about how you think about the relationship between a math game and a musical instrument.mcm backpack

It inevitably leads to the downfall of many people and ultimately periods in jail.sac hermes

Polls show that men support for women employment appears to depend not on religious beliefs, but on men employment, level of education, and a high score on their countries’ human development index.mulberry handbags sale
That would give him a couple of practices to get back his form and also to test whether his knee is ready for the rigors.mcm luggage
“I just kind of yanked an image out of my head and threw some birds up there.prada sunglasses
Dylan Pisio continued his strong work at the plate with a single, but like a game last week, the opposing team made a few errors and the Devons scored two runs.chaussure louboutin pas cher

4 thoughts on “برای مصرف آب آبشار شاهاندشت هم باید پول بدهید !+عکس”
  1. اقای حیدری دمت گرم دست رو عجب جاهای می گذاری ها .
    خبرنگار مردمی ومردم دوست

  2. چون روستا های شاهاندشت و شنگلده مستقل هستند پول باید گرفته شود مثلا ده هزار تومان در هر سال تامعلوم شود آب را مثلا اجاره کرده است.
    چون در غیر اینصورت ادعای مالکیت آّب در اینده برای مصرف کنند آب ایجاد می کند.

  3. بسیاری از مردم از قوانیم جاری کشور اطلاعات درستی در اختیار ندارند پس باید اول نکات قانونی را برای مردم روشن کنید سپس قلم را طوری بر صفحه کاغذ بنگارید تا همگان به ماهیت کار شما پی ببرند .

  4. واقعا بی انصافی….اونا انقد زحمت میکشن تا مسافران راحت سفر کنند..
    ..
    ولی مسئولین توجهی ندارند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *