هراز نیوز :عصر روز چهارشنبه و از ساعت 17 دو تیم کاله مازندران و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که در پایان کاله موفق شد در سالن مملو از تماشاگر پیامبراعظم حریف را با شکست بدرقه کند.

*ست نخست را ببرهای مازندران با ترکیب عادل غلامی,علیرضا جدیدی,حمزه زرینی,میلادعبادی پور,نیکو فرریکس,رضاقرا و فرهادظریف(لیبرو) آغاز کردند در مقابل پیمان اکبری هم تیم خود را با ترکیب جواد محمدنژاد,سامان فائزی,آرش کشاورزی,آنانیف,امیرحسینی,مهدی بازارگرد و علی حسینی(لیبرو)به زمین فرستاد دو تیم در ست نخست پا به پای هم پیش رفتند تا این که ناگهان پیکان چند امتیاز از کاله پیش افتاد ولی کاله در ادامه به خود آمد و توانست امتیازات از دست رفته را جبران کند و پایان این ست با دو تک دفاع عالی زرینی ست نخست را به نفع خود به پایان برساند.

*ست دوم هم دو تیم با همان ترکیب به زمین آمدند و با توجه به حساسیت بازی دو تیم نزدیک به هم پیش رفتد ولی این پیکانی ها بودند که با زیرکی 23بر20از کاله پیش افتادند ولی این پایان کار نبود و بهروز عطایی مربی کاربلد کاله با دو تعویض طلایی خود یعنی به بازی آوردن صابرنریمان نژاد و علی سجادی به جای نیکو و قرا باز را در دست گرفت وپس از به دست آمدن امتیاز21ولی علیپور به جای زرینی به خط سرویس رفت و با سرویس های هدف دار خود دریافت پیکان را با مشکل روبه رو کرد و نریمان هم پاس های بی نقصی را روی توربرای مهاجمان رها میکرد که کاله موفق شد 26بر24این ست را هم به پیروزی برسد.

*ست سوم با برتری آملی ها آغاز شد و کاله بسیار روان بازی میکرد در مقابل هم پیکان بسیار سردرگم و عصبی کار را دنبال میکرد که کاله این ست را به راحتی به برتری رسید و در کل این بازی را با حساب 3بر0به پیروزی رسید.

**درحاشیه:

*از ساعت12:30بلیت فروشی این دیدار آغاز شد و هواداران زیادی قبل از آغاز بلیت فروشی در مقابل سالن حضور داشتند.

*خوشبختانه در این دیدار که از حساسیت بالایی برخوردار بود نیروی انتظامی هماهنگی خوبی داشت و توانست با بازکردن به موقع درب سالن مانع از ازدحام جمعیت شود.

*باشگاه پیکان حدود100هوادار از تهران به آمل آورد که در گوشه ای از سالن نشسته بودند.

*ساعت 16ظرفیت سالن پرشد و حدود4000نفر در سالن حضور داشتند.

*خسرو ابراهیم زاده,مسعودتسلیمی,فرزین محمودی از اعضای شورای شهر واحمدامیرسلیمانی شهردارآمل  در این بازی در سالن حضور داشتند و خبرساخت یک سالن3000نفری را به حاضرین دادند که با تشویق هواداران همراه شد.

*احمد سعادتمند رئیس اداره ورزش و جوانان استان مازندران به همراه هاشم جمشیدپناه معاونش در سالن حاضرشدند.

*به محض ورود پیکان جو بسیار سنگینی از سوی هواداران کاله در سالن ایجاد شد که حتی بازیکنان پیکان را هم شگفت زده کرد ونگاه آنان نیز به سکو ها بود.

*اندک هواداران پیکان هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و زمانی که دیدند صدایشان به جایی نمیرسد تشویق را رها کردند.

*پس پیروزی کاله اعضای شورای شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان مازندران در رختکن کاله حاضرشدند و به بازیکنان جهت کسب پیروزی ارزشمندشان تبریک گفتند.

جوادنیک پرورهرازنیوز

One thought on “گام بلند کاله برای حضور در جمع چهار تیم با شکست تیم مدعی پیکان+ حاشیه بازی”
  1. احسنت، اسا درست بیه، ازاین به بعد شمه جا کشک خریممه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *