امروز شهروندان آملی با چشمانی پر از امید، در بلوار محمد بن حریر طبری گرد هم آمدند تا شاهد به بار نشستن زحمات چندین ماهه مسئولین شهرداری و شورای شهر باشند و آنها را در افتتاح 9 پروژه عمرانی شهر همراهی کنند. اما در این بین عقربه های ساعت از پی هم می گذشت و خبری از حضور مسئولین نبود. آفتاب سوزان امان شهروندان را بریده بود، برخی ناامید شدند و مراسم را ترک کردند، گروهی نیز ترجیح دادند به امور جاری خود بپردازند و بعدا به مراسم ملحق شوند. جمعی نیز صبوری پیشه کردند و به انتظار نشستند.

یک ساعت و نیم  گذشت و خبری نشد. زمزمه ها حاکی از آن بود مسئولین محترم شهری با همراهی استاندار محترم در محل 8 پروژه دیگر حاضر و مشغول افتتاح هستند و دیری نمی پاید که به جمع شهروندان ملحق خواهند شد. البته خدارو شکر که بالاخره انتظارها به پایان رسید چشمان ما به دیدارشان روشن شد.

مسئولین محترم، شما که هم و غم خود را به کارگرفته اید تا اندکی از بار مشکلات شهر کم کنید. تلاش شما بر کسی پوشیده نیست.   اما پیش از هرچیزی باید بدانید احترام به وقت و انرژی شهروندان باید سرلوحه اقدامات  شما باشد. در نظر داشته باشید که زحمات شما در این الگوهای ارزشی به ظاهر سطحی متجلی می شود و به بار می نشیند.

شاید به ظاهر این مسئله بی ارزش باشد اما از آنجایی که شما زیر ذره بین چشمان نکته بین مردم هستید، هر گام صحیحی که از سوی شما برداشته شود، الگویی خواهد شد برای کودکان امروز و جوانانی که مسئولین فردای این مملکت هستند.

سخن را کوتاه می کنم و در پایان از شما می خواهم همانگونه که طالب اعتماد و شکیبایی مردم هستید تا در آینده شاهد به بار نشستن طرح ها و برنامه های شما باشند، متقابلا اهمیت وقت و انرژی آنها را نیز در نظر داشته باشید.

فائزه سلیمی، هراز نیوز

IMAG3234IMAG3229  IMAG3236 IMAG3237 IMAG3242

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *