هراز نیوز : دختری به نام ورُنیکا اهل کشور اوکراین که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی معماری از آن کشور می باشد با حضور در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در محضر حضرت آیت الله طبرسی نماینده حضرت آقا در مازندران شیعه شد.

وی که به همراه نامزد و خانواده ی همسر خود به دفتر آیت الله طبرسی آمده بود طی مراسمی بیان داشت: من پس از مطالعه از مذهب شیعه به ویژه از سوی همسرم که شیعه بود احساس کردم راه او اشتباه نیست و لذا به همین منظور اعلام می کنم، بعد از پیغمبر(ص) من علی(ع) را به عنوان وصی قبول داشته و خدا، پیامبر(ص) و قیامت را قبول دارم و عدالت خدا و امامت امیرالمؤمنین(ع) را می پذیرم و در میان عقاید اسلامی شیعه را برای خود انتخاب کردم.

وی همچنین در محضر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران گفت: شهادت و گواهی می دهم که پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) فرستاده خداست و آخرین پیامبر خداست و بعد از او پیامبری نخواهد آمد.

وی در پایان اعلام کرد: من ۱۲ امام که اولین آن علی(ع) و آخرینش حضرت مهدی(عج) همه جانشینان پیامبرند و اطاعت از آنها و گوش دادن به حرف آنها به امر خدا برای ما شیعیان واجب است و همه ی آن را قبول دارم.

لازم به ذکر است وی پس از شیعه شدن نام مبارک مریم را انتخاب کرد.

مراسم با صلوات بر محمد آل محمد(ص) به پایان رسید.

Picture8

4 thoughts on “یک دختر اوکراینی در محضر آیت الله طبرسی شیعه شد+ عکس”
  1. اون پرچم سیاه نشون میده که این عکس مال زمان محرمه!

  2. دوست عزیز مطلب داخل پرچم رو مطالعه کنید متوجه خواهید شد که زیاد در ارتباط با محرم نیست .
    هر پرچم سیاهی که مرتبط با فقط محرم نیست رفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *