سعید مرتضوی متهم پرونده توطئه و جعل صدا و فیلم علیه دکتر فاضل لاریجانی اخیرا در جمع برخی از مدیران سابق تامین اجتماعی که در دفتر وی واقع در خیابان شهید بهشتی برگزار شده است با صراحت اعلام داشته است که راضی به توطئه علیه فاضل لاریجانی نبوده ام!

وی ادامه داده است:از روزی که فشارها برای برکناری من از راس سازمان تامین اجتماعی افزایش پیدا کرد احمدی نژاد سناریوی فاضل لاریجانی را برای من ترسیم و طراحی کرد.

مرتضوی گفت: در وهله اول با این اقدام مخالفت کردم و برای آقای احمدی نژاد برهان و منطق خود را بازگو نموم که این کار خلاف اخلاق اسلامی و مصلحت نظام است اما ایشان برای خودشان منطق خاصی داشتند.

 

متهم پرونده توطئه علیه فاضل لاریجانی تاکید کرد: اصرارهای من موثر واقع نشد و در نهایت با فشارهای احمدی نژاد مجبور شدم طراحی آن موضوع را با کمک برخی از دوستان در تامین اجتماعی دنبال کنم.

 

وی تاکید کرد کرد: روز یکشنبه نیز باز با پخش فیلم مذکور از سوی احمدی نژاد در صحن علنی مجلس مخالف بودم و مخالفت خود را به آقای مشایی اعلام داشته بودم اما احمدی نژاد در این رابطه حرف هیچ کسی را گوش نکرد وتنها به دنبال زدن ضربه به رییس مجلس بود.

 

مرتضوی در خاتمه جلسه خود با مدیران سابقش در تامین اجتماعی گفته است : وارد مهلکه ای شده ام که از اول با آن مخالف بودم حالا به جای پاسخگویی احمدی نژاد من باید پاسخگو باشم!

 

منبع: صلح نیوز

8 thoughts on “سعید مرتضوی: از سوی احمدی نژاد تحت فشاربودم!/به جای پاسخگویی احمدی نژاد من باید پاسخگو باشم!”
  1. من شک ندارم هردوی اینها مرتضوی و احمدی نژاد از نوعی بیماری روحی روانی رنج می برند.. چیزی شبیه آنچه که هیتلر از آن رنج می برد.
    وجود اینها برای کشور و مردم خطرناک است. اینها لکه ی ننگی برای مملکتی است که اینهمه شهید داده است

  2. مردی که اعتراف میگرفت، اعتراف کرد

  3. ای کُشته کِرا کُشتی تا کُشته شدی زار
    تا باز کجا کُشته شود آنکه تورا کُشت..
    این حکایات ادامه دارد…

  4. باسلام.بنده این توفیق رو داشتم که چندبار در مجموعه دانشگاه از نزدیک با جناب آقای دکتر فاضل لاریجانی کار کردم و خدارو گواه میگیرم این انسان رو سراسر نجابت و خدمت به خلق الله و جامعه علم و… یافتم.لطفا دستاوردهای دانشگاه علوم تحقیقات واحد آیت الله آملی رو برای عموم بگذارید تا همه بدانند وجود ایشان چقدر مایه برکت مادی و معنوی برای اقشار مردم بوده است.خدا ایشان و همه افراد خدوم به خلق رو بسلامت بدارد.آمین

  5. اگرزباغ رعیت ملک خورد سیبی +++بر آرند غلامان درخت از بن برای اندازگیری فساد در دولتها از شاخص احساس فساد (c pi ) corruptions perceptin index ) که عددی بین (10-0)استفاده می شود که صفر نماینده فاسد ترین کشور ها و 10 نماینده پاکترین کشور هاست که در سالهای اخیربه نقل دنیای اقتصادی شمارگان 2689 بدترین کشور ها افغانسان -میانمار /کره شمالی و سو مالی است و بهترین ها نیوز لند /دانمارک وفنلاند بود و در سال 2009 ایران در بین 180کشور جهان با شاخص (8/1)رتبه 106را به خود اختصاص دادکه رتبه قابل دفاعی نست شاید بدان دلیل که دورویی نفاق وپنهان کاری عدم صداقت رانت جوی پشت پا زدن به مر دم و آرمانهای مر دم و ایجاد شک و شبهه در ارزشهای مردم و اخلاقیات از آثار مدیریت ها بیمار می باشد که دربخشی از سازمانها تحت عناوین حزبی و گروهی وخویشاوند گرایی رسوخ کر ده است که کشور ما را تا بدین درجه سقوط داده است در حالیکه حضر ت امام اگر نعوذ بالله در مجو عه
    خود ایرادی می دیدند بر می آشفتند و تشر می زدند و یک بارهم فر مو دند اگر از جانب من تو صییه ای آور ده اند بزنید به دیوار !!قریب بدین مضمون و یا وقتی که بنی صدر فرزند عزیز شان و امین شان را به عنوان نخست وزیر معرفی می کر دند حضرت امام اجازه ندادند و نپذیرفتند و از سوی دیگر رو حانیون را هماره به “زی طلبگی و پر هیز از تجملات تحریض می فر مو دند .
    آنگاه بعضا “می خواهندآفتاب را با ابر پندار ناراست خویش پنهان کنند :
    گو یا باور نمی دارندروز داوری +++کین همه قلب و دغل در کار داور می کنند]حافظ)

  6. کاملا موافق با نظر 123 هستم این 2نفر و دوستانشون کلا مشکل روانی دارن و باید بستری بشن چون باعث8 سال عقب ماندگی ایران در دنیا شدند.

  7. نمره ايران در شاخص بين المللي احساس فساد بين پاكترين كشور ها (10)و فاسد ترين كشورها (.)عدد (1/8)مي باشد كه متاسفانه در سطور بالا وارون عدد نوشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *