معاون پارلمانی خاتمی طوری در دفاع از ولنتاین عکس می گرفت و مطلب می نوشت ، که انگار تمام مشکلات مملکت حل شده است و مانده این یک مورد که وظیفه ابطحی ست تا با قلم خود در حل آن کوشا باشد.

 

ابتدا در هشت خط مفهوم ولنتاین را با هم مرور می کنیم: ولنتاین یک مناسبت غربی است ، جشنی همراه با هدیه دادن و دوستی و عشق ورزیدن به نامحرم و جنس مخالف که در واقع فرصتی است تا دوستی های خیابانی از سوی متولیان ابتذال، هویتی پوشالی یابد.

آنچه که پشت پرده “ولنتاین” را این روزها بیشتر نمایان می کند، تلاش و تبلیغات برای از هم پاشیدن بنیان خانواده ها، جلوگیری از ازدواج و ترویج دوست یابی و دوست گزینی به جای انتخاب همسر و تشکیل خانواده، است. این اهداف در قالب سریالهای ماهواره ای فارسی‌زبان که به خانواده ها هجوم بیشتری آورده است، نمود عینی تری دارد که البته همراه با واردات “ولنتاین” که سالیان سال است اتفاق افتاده، در یک سیاست تعریف می شوند.!

حالا که تا حدودی با موضوع ولنتاین آشنا شدیم ، بخشی از نوشته های محمد علی ابطحی، معاون پارلمانی خاتمی را پیرامون آن بیان می کنیم:

ابطحی نوشت : تاریخچه ولنتاین هرچه که باشد و از هرکجا که آمده باشد ، یک اتفاق سمبلیک است که با گل سرخ زیبا می­شود و با شکلات شیرین شیرین می شود.

قبل از آن که به ادامه سخنان گهربار جناب ابطحی پیرامون ولنتاین اشاره کنیم باید این سوال را از وی بپرسیم که : آقای ابطحی ، اگر خدایی نکرده روزی دختر شما بخواهد ولنتاینش را با گل سرخ و شکلات شیرین ، زیبا و شیرین کند شما این اجازه را به او می دهید؟

وی در بخش دیگری از نوشته هایش پیرامون ولنتاین در سال 86 آورده است: ماجرای بخشنامه­های دولتی علیه عشق و دوستی، سر دراز دارد.

ابطحی این جملات را آنچنان با سوز و گداز در کنار یکدیگر آورده که هر خوانندهای با خواندن آن می پندارد ، که دیگر مشکلی در کشور وجود ندارد و فقط مانده است مشکل ولنتاین ، البته جای نگرانی نیست ، که این مشکل هم با مطالب رنگ و وارنگی که آقای ابطحی منتشر می کند در حال حل شدن است…

در ادامه یکی از تصاویری را مشاهده می کنید که حجت الاسلام والمسلمین ابطحی (معاون پارلمانی خاتمی) پیرامون ولنتاین منتشر کرده است.

وی در یکی دیگر از مطالبش در سال 85 ، این گونه سخن را آغاز کرده است : فردا ولنتاین است..

احسنت بر آقای ابطحی که در سال 85 ، روزگاری که جوانان ما از این طرح غربی شناخت زیادی نداشتند ، پیش قدم شده و در جهت شناساندن آن به نسل جوانِ انقلاب ، هم صدا با تهاجم فرهنگی غرب ، در فشانی کرده است.آقای ابطحی ، با این وجود شما اولین روحانی هستید که در شناخت این طرح غربی به جوانان ما قدم برداشتید.

بخش دیگری از سخنان وی : شعر و موسیقی و فیلم و رمان که مظاهر درون انسانی است در هیچ جای دنیا بی دوستی و عشق معنا ندارد. به هر بهانه ای باید دوستی را تبلیغ کنیم تا دنیا را از خشونت نجات دهیم.

باز هم این سوال پیش می آید که اگر روزی بر حسب اتفاق ، دختری بخواهد دوستی را به هر بهانه ای تبلیغ کند ، واکنش پدر آن دختر چه خواهد بود ، آقای ابطحی حالا اگر بر حسب اتفاق آن دختر ، فرزند شما باشد چه؟؟

در ادامه تصویری دیگر را مشاهده می کنید که توسط ابطحی پیرامون ولنتاین منتشر شده است.

در پایان چند جمله دوستانه می نویسیم خدمت برادر بزرگوارمان جناب آقای ابطحی.

حضرت حجت الاسلام ، آخرین باری که رفیق شفیق شما ، آقای تاج زاده را دیدم ، گلایه داشت که ، آی مردم چه نشسته اید که حکومت حق سخن گفتن را از ما گرفته و به ما تریبون نمی دهد.

در پاسخش باید اینجا بگویم ، بیا این هم تریبون ، سایت آقای ابطحی تریبونی است که وی به جای سخن گفتن در آن ، از ولنتاین می گوید ، در روز روشن به علی اصغر اباعبدلله الحسین (ع) اهانت کرده ( بعدا بیشتر در این باره سخن می گویم) ، حکومت را به دخالت در زندگی مردم متهم می کند، و …

آخر برادران اصلاح طلب ، حکومت تریبون هم که به شما می دهد ، می شود این ، به جای پرداختن به موضوعات مهم  از ولنتاین می نویسید ، عکس می گیرید و بعد هم که به جمع دانشجویان می رسید ، فرافکنی می کنید که تریبون به ما نمی دهند ( حالا طرف خودش سایت شخصی دارد ، باز می گوید تریبون ندارم)

اینها را باید یاد آور می شدم تا فردا روزی دوباره در جمعی از افراد از همه جا بی خبر مظلوم نمایی دروغین نکنید ، شما هم همانند دوست گرامتان ، یقه چاک ندهید که آی اسلام ، آی انسانیت ، تریبون را از ما گرفته اند…

آقای ابطحی الحق والانصاف در نقش سرباز جان برکف جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ، خیلی خوب در جهت شناساندن ولنتاین گام برداشته اید ، اجرتان با “فارسی وان” و “من و تو”….

One thought on “اولین آخوندی که برای ترویج ” هدیه دادن به نامحرم ” قدم برداشت؟ / تلاش معاون خاتمی برای ترویج ولنتاین”
  1. هفت شهر عشق را عطار گشت . ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم .بعضی ها مثل کبک عمل میکنند .در حالی که خودشان بهتر از هر کسی میدانند که چه شخصیتی دارند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *