هراز نیوز :تصاویری که مشاهده می کنیدسقوط تیر چراغ برق به علت فرسودگی بر روی مغازه یکی از شهروندان آملی  می باشد .

به گفته یکی از مغازه داران حدود سه چهار ماه قبل این مغازه دار در نامه ای به اداره برق عنوان کرده بود که این تیر چراغ برق اسکلت سیمانی خود را به علت فرسودگی از دست داده و فقط میله گرد های این تیر چراغ برق مانده است و فشار قسمت بالای این تیر چراغ برق باعث سقوط این تیر چراغ برق روی مغازه ها می گردد.

اما کارشناسان اداره برق شهرستان آمل توجه ای به این نامه ننموده اند تاد اینکه این تیر چراغ برق بر روی مغازه افتاد.

پیگیری خبرنگار هراز نیوز حاکی است که کارشناسان اداره برق   اینچنین عنوان  داتشه اند  که شخصی با ماشین به تیر چراغ برق زده واین دلیل اصلی سقوط تیربرق شده است و باید ان شخص را پیدا کنیم وخسارت وارده را از ان شخص بگیریم .

البته  با توجه به کلیات موجود و بحث های فی مابین اداره برق و مالک این مغازه اداره محترم برق وارد عمل شده و  برای مرمت این تیر چراغ برق اقدامات لازم را انجام داده است و مشغول به کار می باشد.

خاطر نشان می نماید چند قدم ان طرف ترهم  یک تیر چراغ برق قدیمی وجود دارد که اسکلت ان هم در حال از هم پاشیدن می باشد تا بر روی مغازه دیگری فرو نریخته اداره محترم برق تدبیری برای ان بیندیشید ._MG_0560 _MG_0561 _MG_0562 _MG_0563

جواد حیدری :هراز نیوز

6 thoughts on “تیر برقی در آمل که دیگر طاقت نیاورد +عکس”
  1. من اگر به جای ماموران زحمت کش برق بودم جواد حیدری از بالای تیر برق دار می زدم

  2. با سلام،برای تعویض لامپ سوخته تنها چراغ کوچه ،بالغ بر دوماه با اداره برق آمل تماس گرفتم ولیکن متاسفانه مسئولین آن اداره تو این مایه ها نیستند .واقعا این که یک کار ساده است رو اینقدر کشش میدند وای به کارهای دیگر.موفق باشید

  3. کارشناسان اداره برق فرضیه هایی ارائه دادند که میشه جوک سال قلمدادش کرد؟
    کدوم ماشینه بزنه به تیر برق و اینطور داغونش کنه اما سرنشینش جون سالم به در ببره؟
    کارشناسان خبره ی برقخونه. پراید مملکت ما این نیرو رو داره یا پژویی که صدو پنجاه کیلو از ورق بدنشو کم کردن و نازکترش کردن؟

    با توجه به ارتفاع شکست تیر کار کامیون هم نیست..

    احسنت به نوابغ اداره برق. احسنت.. بیخود نیست ما اینقد خود کفا شدیم.!!

  4. آن راننده محترمی که برا اینکه خارش ماشینش رو بگیره زده به این تیر برق و بدبختش کرده چقدر با فرهنگ بوده که کلیه تکه های ماشین بدبختش رو با ظرافت جمع کرده طوری که هیچ اثری در محل وقوع حادثه نیست؟
    چه هوشی داشتن این کارشناسان اداره برق که این معمای پیچیده رو حل کردن!!
    آدم میمونه تو کار این نیروی حرفه ای شهر.. ماشاله اصن بخور و بخور و پارتی بازی هم تو اون اداره در کار نیست..!

  5. جالب تر از همه اینه که بعد از 10 روز هنوز پیمانکار محترم که تا نباشد چوب تر ….. پای تیر را سیمان نریخته و الباقی تیر بر کنار شده که این دفعه حرف اداره برق بالاخره به حقیقت می پیونده و یه ماشین بی خبر از همه جا سوار نصفه تیر میشه را کامل بر کنار نکرده .از خبر نگار محترم خواهشمندم به محل بیاید و این بی مبالاتی اداره برق را به گوشش برساند تا این تیر هم نخوابید اقدام کنید.
    یکی از کسبه محل

  6. ریاست اداره برق امل با مراجعه حضوری بار هابرای تعویض یک لامپ سوخته در کوچه هنرستان کوچه مسجد امام جعفر صادق بن بست سوم سمت چپ که این کار انجام شود فقط قول دادند ولی در حدود دو سال انجام نشده است به نظر شما چکار باید کر دبه چه کسی باید مراجعه کرد تا این مشکل حل شود وقتی نمی توانید این میز را ول کنید تا کسی بتواند کار ها را بهتر اداره کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *