بسمه تعالی
پیروزی انقلاب مرهون فداکاریهای دلاورانه ملت، خصوصاً شهیدان است       “امام خمینی”
از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمن از ابزار تحریم برای تحت فشار قرار دادن این مردم استفاده کرده است. ملت ما نیک می داند که راه برون رفت از فشار تحریم ها التماس و درخواست و امتیاز دادن به آنها نیست. دولت تدبیر و امید در میدان سخت مذاکرات هسته ای به خوبی می داند که دشمن می خواهد از ابزار تحریم به عنوان شمشیر داموکلوس استفاده کند و به همین دلیل با هوشمندی، اعتبار نظام های استکباری را به چالش کشانیده و دو وجه اساسی این نظام را در جریان مذاکرات افشا کرد. وجه اول اتکا آنها بر دروغ و تزویر در مذاکرات است و اینکه هیچ اعتباری نمی توان بر روی معاهدات آنها قائل شد و پایبندی آنها به تعهدات بسیار سست و لرزان است. وجه دوم دورویی آنها است. در این مذاکرات به خوبی نشان داده شد که چهره دشمن در پشت میز مذاکره با آنچه در دنیای تبلیغات و در درون مردم نشان می دهد فرق دارد. در پشت میز مذاکره امتیاز هایی را پیشنهاد می کند ولی در افکار عمومی و بیرون از میز مذاکرات از همان به صورت برعکس بهره برداری می نماید.
دشمن نشان داد که قابل اعتماد نمی­باشد و ایران اسلامی و دولت مستظهر به حمایت های رهبری و پشتیبانی های مردم به داشته های ارزشمند درون ملت خود توجه نموده و با هدف ایجاد رخنه در نظام مادی نگر جهانی تزلزل اراده های آنها را رو کرده و طمع آنها برای برقراری ارتباطات اقتصادی را با هجوم همه جانبه بازرگانان و تاجران برای برقراری سریعتر ارتباطات اقتصادی و از دست ندادن فرصت ها به خوبی نشان داده است.  ملت خاطر جمع باشد که این افراد به اندازه ای در امور برقراری ارتباطات تجاری تجربه دارند و می دانند چه زمانی و چگونه باید این روابط را زودتر از دیگران شروع نمایند تا فرصت ها را از دست نداده و موقعیت را به رقبا واگذار نکنند. این حضور گسترده نشان از تغییر نگرش سیاسی و اقتصادی کشورها به سوی برداشتن گامهای اعتماد ساز برای جمهوری اسلامی است و نشان از شروع جهش و حماسه اقتصادی جمهوری اسلامی دارد.
از نگاه تحلیلگران غربی مردم ایران در پایبندی به اعتقادات خویش به اسلام، نظام و انقلاب، مردمی بی نظیر و غیر قابل پیش بینی هستند. آزمونگرهای نظام استکباری از ابتدای انقلاب تا کنون انواع آزمون ها را انجام دادند تا شاید بتوانند راهی برای هضم ملت در درون نظام استکباری پیدا کنند ولی هر بار دام های گذاشته شده بر سر راه این مردم با اراده پولادین آنها و تفکر انقلابی متکی بر مکتب رهایی بخش اسلام و تشیع پاره شده و دامگذاران، مایوس شده و مجبور به عقب نشینی شدند.

مردم به فرموده رهبر معظم انقلاب با حضور گسترده خود در راهپیمایی بزرگداشت 22 بهمن نشان خواهند داد که به چه مقدار برای نظام جمهوری اسلامی ارزش قائل هستند و چقدر آن را دوست دارند. این مردم با اهداء هزاران شهید از بین عزیزترین و شریف ترین انسان ها از دستاوردهای این انقلاب پاسداری کردند و در فضای عاشورایی و حسینی امیدوار به نصرت های خداوندی هستند و با این اعتقاد با تمام فشارهای ظاهری مقابله می کنند و ترسی از هیچ اتفاقی ندارند.
مدیریت، بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری سالگرد 22 بهمن روز پیروزی جنود الله بر جنود شیطان را به آحاد مردم تبریک و تهنیت عرض نموده و از همه مردم برای شرکت در راهپیمایی باشکوه دعوت به عمل می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *