رئيس‌جمهور بايد پاسخ دهد مشاوري كه هنوز پروتکل‌هاي ابتدايي دستگاه ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران را در پوشش اسلامي – ايراني را رعايت نمي‌كند، چگونه مي‌تواند حافظ منافع مردم ايران باشد؟

مشرق – چندي پيش چهل و چهارمين اجلاس اقتصادي داووس در كشور سوئيس برگزار شد و رئيس جمهور به همراه هيئت همراه و براي استفاده از فرصت‌هاي بوجود آمده در عرصه بين المللي، در اين اجلاس شركت كردند.

اما آنچه بيش از همه و در فضاي ايستادگي ملت ايران مقابل زياده‌خواهي‌هاي غرب و نظام استكبار سبب حيرت مي‌شود، پوشش ظاهري مشاور امور بين‌الملل رئيس جمهور در اجلاس داووس است.

“محمود سريع‌القلم” كه بر اساس شنيده‌ها سه روز پیش از شروع اجلاس داووس، به سوییس سفر کرده بود، با پوششي غربي در اين اجلاس شركت كرده است كه تأمل برانگيز است.

چرا مشاور رئيس جمهور جمهور اسلامي ايران، ذوب در غرب است؟ + عكس

حال بايد از آقاي روحاني پرسيد كه چگونه از مشورت‌هاي چنين مشاوري، استقلال ملي، عزت ملي و روح ايراني – اسلامي قابل استخراج است؟

آقاي روحاني بايد پاسخ دهد مشاوري كه هنوز پروتکل‌هاي ابتدايي دستگاه ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران را در پوشش اسلامي – ايراني را رعايت نمي‌كند، چگونه مي‌تواند حافظ منافع مردم ايران باشد؟

آيا قرارگرفتن چنين اشخاصي با طرز تفكر غربي، به نفع رئيس‌جمهور و مردم ايران است يا در كوتاه و بلندمدت به ضرر حسن روحاني و منافع ملي تمام خواهد شد؟


چرا مشاور رئيس جمهور جمهور اسلامي ايران، ذوب در غرب است؟ + عكس

چرا مشاور رئيس جمهور جمهور اسلامي ايران، ذوب در غرب است؟ + عكس

مشرق منتظر جواب قانع‌كننده مسؤولان دولتي به دليل اين بي‌احترامي و نقض قوانين جمهوري اسلامي ايران و پروتکل‌هاي رسمي کشور است.

20 thoughts on “مشاور روحاني کراواتي شد +تصاوير”
  1. یعنی چی؟یعنی هرکس که کراواتی باشه حتی در صورت داشتن صلاحیت های لازم نباید ازش استفاده بشه؟کدوم منطق اینو میگه؟من نمی دونم ما کی می خوایم از تفتیش در خصوصی ترین وشخصی ترین مسائل افراد دست برداریم.

  2. ناشناس عزیز ببین نوشته به گزارش مشرق….. ! منطق سعید جلیلی و دوستان در این مطلب موج میزند.

  3. اَی این شلیل بمو کا….! چیششششششششششش!!!!!!!!!!

  4. مشرق فکر میکنه همین روزنامه از کجا اومده؟ از غرب
    کت و شلواری که داعیه داران غرب ستیزش می پوشن از کجا اومده از غرب و مشخصا انگلیس و فرانسه.
    همین اینترنتی که ازش استفاده میکنیم از کجا اومده ؟ از غرب.

    حالا همه چی رو ول کردیم و چسبیدیم با یه تیکه پارچه ای که معلوم نیست حقیقتن منشا شرقی داره یا غربی بعد ازش پیراهن عثمان بسازیم؟

    چرا نمیذاریم دستگاه دیپلوماسی کارش رو بکنه و به حواشی گیر میدیم؟

    من خودم اساسا به آقای روحانی و دولتش رای ندادم و ترجیح میدادم یکی ار قبایش بیان رئیس جمهور بشن. اما حالا که دولت رو مردم به ایشون سپردن وظیفه شعری و ملی ماست که با تمام قوا حمایتشان کنیم و در سایه سار رهنمودها ی رهبری برای عزت ملتمان بکوشیم. نه اینکه تفرقه بیفکنیم.
    من برای چنین تفکرهای فسل شده ای متاسفم.

  5. خداییش حق دارید حسودی کنید. واقعا خوش تیپه. دمش گرم.
    ضمنا نشده، بوووده

  6. بابا چه اشکالی داشت خیلیم کلاسمونو برد بالا (((((-: خواهش میکنم رسانه ها بیخود به تیپ و لباس و نوع دست دادن و نوع نگاه کردن اینا گیر ندن برین دنبال مشکلات که مردم برای چند کیلو برنج و مرغ تاریخ گذشته اینجوری صف میکشن و با همدیگه در گیر میشن.!!!!!!

  7. متاسفم. كراواتي بودن يا نبودن معيار سنجش افراد نيست.
    ولي مغرضانه براي كوبيدن طرف مقابل استفاده مي شود.
    خدا نكند با اين شبهه افكني ها عقل و منطق بميرد.

  8. ای کاش اونها به اندازه دانه ارزنی برای ملت ایران احترام قایل بودند. تا ما براشون کراوات بزنیم. چقدر کمبود کراوات دارید. انشالله ایران و اسلام انقدر مقتدر بشن که اونها خودشون رو به شکل ما در بیارن. مثل عبا پوشیدن اونها بعد از فارغ التحصیلی

  9. در جواب پلنگ لیتکوه باید عرض کنم که ما به خاطر اون ها کراوات نمی زنیم این یک مسئله شخصیه مگه رئیس جمهور می خواد بره با اونا صحبت کنه کراوات میزنه.مسئله مهم اینه که هر شخص با توجه به شایستگیش وقابلیت وتخصصش در پست ها قرار بگیره ودر این مورد به مسائل شخصی مثل کراوات و….توجه نشه.

  10. هراز نیوز به نظر خودت این مقاله بود که نوشتی؟ من همیشه خواننده دائمی شما هستم و سایتتون رو تحسین کردم اما خدا وکیلی این چی بود نوشتی؟ متأسفم براتون

  11. اساتید بزرگوار بجای ایرادگرفتن های بی مورد به فکر پیشنهادهای سازنده به دولت باشید تاهمه موفق شویم

  12. نگویید مشاور روحانی کراواتی شد! بگویید یک کراواتی مشاور روحانی شد! یا یک کراواتی با سواد مشاورت روحانی راپذیرفت! که امیدوارم دوام بیاورد.

  13. اولا:دکتر سریع القلم یکی از اساتید بنام کشور هستند و برای دولت روحانی این افتخار وجود دارد که انسانهای فرهیخته با دولت ایشان همکاری داشته باشند حال با کراوات یا بی کراوات.ثانیا:مادر هزاره سوم زندگی می کنیم کوتاهی و بلندی کراوات یا بستن و نبستن آن نه به شان کسی اضافه می کنه و نه کم .ثالثا:دکتر شریعتی،مهندس بازرگان و….انسانهای دینداری بودندوکراوات هم می بستند.رابعا:به قول رئیس جمهور :بیسوادها وبه نظر من :سطحی نگرها در سیاست دخالت نکنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *