هراز نیوز : سید مرتضی کاظمی دینان فرزند مرحوم سید محمود کاظمی دینان در گفتگوی اختصاصی خبر حضور مقام عظمای ولایت را  دربیت ابوالشهیدین مرحوم حاج سید محمود کاظمی دینان نماینده سابق سه دوره   مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی  را تایید کرد .

وی با تقدیر از حضور پربرکت مقام معظم رهبری در بیت مرحوم کاظمی دینان گفت : حضرت آقا روز پنجشنبه زمانی که ما در آمل مشغول برگزاری مراسم بودیم به منزل والده مراجعه کرده اند البته قبلا عنوان کرده بودند که یکی از مسوولان ارشد نظام قرار است که تشریف بیاورند ولی ما اطلاع نداشتیم مقام معظم رهبری  تشریف میاورند .

مهندس کاظمی دینان ادامه داد : مقام عظمای ولایت مقارن با برگزاری ششمین سالگرد ارتحال آن مرحوم در شهرستان آمل و در شامگاه روز پنجشنبه  با مادر شهیدان سید امیر عباس و سید امیر حمزه کاظمی دینان به مدت 15 تا 20 دقیقه دیدار و گفتگوی صمیمانه داشتند .

وی اضافه کرد : مقام معظم رهبری در پایان یک جلد کلام الله مجید  را که با دست خط  مبارک خود امضا فرموده بودند تقدیم به بیت شهیدان کاظمی دینان فرمودند .

 

کاظمی دینان

14 thoughts on “حضور رهبرمعظم انقلاب در بیت مرحوم سید محمود کاظمی دینان”
  1. با سلام
    درود ر رحمت الهي به ارواح طيبه شهداء و روح پرفتوح عبدصالح خدا حاج سيد محمود كاظم دينان.
    ..

  2. خوشا بحالشان.بنده هم این افتخار رو دارم که حضرت آقا یک سررسد با دستخط مبارک خودشان و یک انگشتری عقیق به بنده لطف فرمودند.خدا بحرمت خون پاک شهدا سایه این نایب آقاولی عصر(عج) رو بر سر تمام مسلمانان جهان مستدام بدارد.الهی آمین

  3. بنده در شب مذکور خواب دیدم حضرت آقا به منزل ما تشریف فرما شدند و روز بعد این مطلب را خواندم./

  4. ….
    رهبری که به امتش رسیدگی و به کسانی که برای اسلام فعالیت کردند احترام بذاره
    ….

  5. سيد بزرگوار جناب كاظمي دينان قبل و بعد از انقلاب اش مشحون از ايثار و فداكاري بود در مقابله با اعو جاجات رادمرد و در پيكار با دنياي الحادي و تئوريهاي مر دود شده ماركسيسم لننسيم برجسته تر از همه در كسوت معلمي عالمي زبر دست و در پاسداري از انقلاب دلباخته تر از همه ودرفرو تني و روحيه خدمت گذاري جلو دار همه سمبل خوبيها بود ومامنش خانه ديدار همه .
    حصار حصين انقلاب بود در ايمان خود مرات المومن نه تنها خود جلو دارارزشهاي انقلاب بود و به هيچ اصولي در پايمري از اصول شانه خالي نمي كرد بل فرزندان عزيز ش رانثار ارزشها ي انقلاب كرد و چون هديه الهي آنان را پر وراند وفر جام نثار انقلاب و امام نمود. خداوند ايشان و فر زند ان عزيز شان را با اوليائ و اوصيا محشور بگر داند آمين يا ربالعالمين

  6. سلام ما درود خدا بر مرحوم سید محمود کاظمی دینان

    آقای مهندس کاظمی دینان بهشت را ندیده میخرند ؟

  7. بهشت را به بها دهند نه به بهانه شهيد مظلوم دکتر بهشتی واما بعد :
    درود و سلام خدا بر رهبر فرزانه و غیورمان حضرت امام خامنه ای روحی له الفداء وتمامی شهدای الهی و عزيز انقلاب اسلامي ما
    الله و اکبر جانم فدای رهبر

  8. شهادت
    طلوعی است که غروب ندارد گرچه اهل ظاهرآن را غروبی غم انگیزخوانند، یاد حاج سید محمود کاظم دینان نماینده ای که برای همیشه در دلهای ما مردم آمل باقی مانده گرامی انشا الله خدا ایشان و دو فرزند شهیدش را با ارباب همه آقا امام حسین (ع) محشور کند.

  9. بهشت را به بها می دهند ، نه به بهانه …

    کسی که بلحاظ سیاسی ،خدمت به نظام اسلامی و مردم ،مالی

    و مادی ولایتمداری انسان کامل و امتحان پس داده باشد . معلومه که حضرت آقا ….

  10. اقای کاظمی مرد خوبی بودابروی شهر آمل بود

  11. سلام درود خدا بر شهیدان
    خدا یاور رهبر عزیزیان باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *