هراز نیوز :تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به قطعه زمینی است که در ابتدای بلوار منفرد نیاکی بعد از پل سردار اسماعیلی واقع شده است که قرار است در ان جایگاه پمپ بنزین وسی ان جی احداث گردد .

شایان ذکر است که با توجه به مخالفتهای مسئولین شهری مالک زمین فوق از کمسیون ماده 5 استان اخذ مجوز کرده است و قرار است در این قطعه زمین این جایگاه را بسازد .

اما سوال اینجاست اقایان مسئولین کمسیون ماده 5 استان زمانی که برای شخص یا اشخاص خاص یا عادی مجوزی را صادر می کنید ایا به فکر راحتی مردم هستید یا به فکر راحتی شخص مجوز گیرنده ؟

آیا تشریف آوردید وپروژه مذکور را از نزدیک مشاهده کردید تا ببینید بعد ها چه عواقبی گریبان این مردم را خواهد گرفت .

حال توجه شما را به چند نکته اساسی جلب می نمایم در چند سال گذشته در یکی از خیابانهای شهر آمل جایگاه سی ان جی احداث کردند  به هر قیمتی ،در آن زمان کسبه و بازاریان بارها و بارها به فرماندار و مسئولین شهری اعتراض کردند که وجود این جایگاه مشکلاتی را از نظر ترافیکی و غیره برای انها ایجاد خواهد کرد  اما کو گوش شنوا و مسئولان وقت هم با فشاری که بر انها وارد بود جایگاه سی ان جی را افتتاح کردند .

حال با توجه به این اشتباه بزرگی که چند سال پیش برای این خیابان پیش آمده و الان به یکی از مشکلات ترافیکی  تبدیل شده است و قرار است هر چه زودتر این جایگاه را به بیرون از محدوده شهری منتقل کنند در یک جای دیگر شبیه به همین نقطه و همچنین هشدارهای همسایه ها و مالکین این قطغه زمین و احتمالا هم بدون گرفتن پروانه  شروع کار ساختمانی در ان انجام شده است .

البته یکی از دلایل ایجاد ترافیک در جایگاه های سی ان جی کمبود این جایگاه ها در امل است که سبب ایجاد صف های طویل می شود به طور معمول اگر ایجاد این جایگاه باعث ایجاد صف نمی شد شاید ایرادی نداشت اما در شرایط کنونی ضررش در داخل شهر کم نیست .

مسئولین محترم بیاییم برای شهر خود کاری کنیم که به یادگار بماند نه اینکه مورد لعن ونفرین مردم قرار گیریم .

جواد حیدری هرازنیوز

IMG_2676 IMG_2677 IMG_2679

5 thoughts on “جایگاه سی ان جی در آمل بود و نبودش ضرر است +عکس”
  1. باز شروع کردی به تشویش اذهان عمومی بعدی کدوم سازمان هست
    چرا حرات نداری از خود شهردار انتقاد بکنی

  2. با سلام
    از اینکه مشکلات شهر را رصد می کنید متشکریم و تشکر ویژه هم داریم و بایت این اطلاع رسانی واقعا وجود جایگاه سی ان جی در این محل باعث ترافک خیابان می شود و چون خیابان به نسبت کم عرض می باشد .
    سوما این اقا بدون پروانه ساخت شروع به ساخت این جایگاه میکند پس شهرداری چیکاره هست و چه نقشی در شهر ایفا می کند .

  3. آقا حرف شما درست است.نباید اولین جایگاه CNGدر شلوغ ترین خیابون شهر یعنی خیابون شیخ فضل الله نوری احداث می شد ولی همونطور که خودتون اشاره کردید ایجاد صف طولانی در این جایگاه به علت کمبود جایگاه CNGدر شهر است اگر تعداد جایگاه های بیشتری تو شهر افتتاح بشه این مشکل حل میشه. متاسفانه شهرداری مکان های نامناسبی را برای جانمایی جایگاه های CNG در نظر میگیره مثلا همین جایگاهCNG
    تاکسیرانی رو نگاه کنید آخه کی برا گاز اتومبیل تا اونجا میره.پس راه حلش افزایش جایگاه ها در سطح شهره.

  4. چرا به جای حل مساله صورت مساله رو پاک می کنید.فعلا به علت کم بودن حق الزحمه برای جایگاه داران جایگاه های گاز زیاد برای صاحبانشان مقرون به صرفه نیست باید نرخ این حق الزحمه زیاد بشود تا افراد رغبت داشته باشند به سمت ساختن این نوع از جایگاه ها بروند تا مردم راحت به این نوع سوخت دسترسی داشته باشند.در ضمن جدا از مشکلاتش این نوع سوخت خیلی پاک تر از بنزین است.

  5. حرف این آقا جواد ما درست؛آقای آقا جواد آخه چرا از شهردار نمیگی بگو دیگه تو که میدونی تو که میدونی…….آقای آقا جواد تو درست کاری نکن از این شهردار هم بگین آقای آقا جواد آقایون شماهایی که از کار های شهردار اطلاع دارید بگین آقایان خانم ها طرف داری از یکی نکونین فضای نقد برای همه باشد چه خوب چه بد آقای آقا جواد تو که میدونی……………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *