۲۶ دقیقه پیش

فیلم دانشگاه خواجه نصیر کامل پخش نشد/ مجلس و دولت به تنش‌های موجود خاتمه دهند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، درباره فیلم پخش شده در مجلس در راستای سوال از وزیر علوم گفت: فیلم دانشگاه خواجه نصیر به صورت کامل پخش نشد زیرا در این ماجرا عده‌ای درب‌های ورودی به سالن مراسم را علی رغم وجود مجوز بسته بودند که این موضوع باعث تحریک دانشجویان شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا تابش در جمع خبرنگاران گفت: مجلس و دولت باید به تنش‌های موجود خاتمه دهد چرا که این تنش‌ها ما را  از دستیابی به اهداف اصلی خود باز می‌دارد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: می‌توان مشکلات و اختلاف نظرها را به شیوه‌‌ای بهتر مطرح کرد تا از هتک حرمت افراد جلوگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، توضیح داد: هر نماینده در ابراز عقاید خود آزاد است و در راستای اثبات سخنانش می‌تواند اسناد و مدارک خود را به نمایش بگذارد اما فیلم پخش شده در مجلس با موضوع مراسم دانشجویی در دانشگاه خواجه نصیر به صورت کامل پخش نشده و زوایایی از ماجرا در آن پنها ن مانده است.

وی افزود: مراسم دانشجویی در فیلم پخش شده دارای مجوز بوده و به صورت قانونی در حال برگزاری بود، اما عده‌ای مانع از برگزاری مراسم شده بودند و در این راستا به دانشجویان اهانت شد. همچنین درب‌های ورودی به سالن را بسته بودند و مانع از ورود دانشجویان می‌شدند.

تابش تصریح کرد: دولت می‌تواند مواضع اصولی خود را با استفاده از برنامه‌هایی که در اختیار دارد به پیش ببرد و مانع از ایجاد  تنش در جامعه شود در این راستا وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری افرادی را به عنوان همکاران خود انتخاب کرده که خود در سطح وزیر مطرح بودند که محکوم کردن آنان به این شکل که امروز در مجلس اتفاق افتاد دور از اخلاق است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد: نباید در حریم خصوصی افراد دخالت کرد بلکه قانون را به عنوان فصل الخطاب ملاک قرار داد، باید نقدها بر محفل قانون و عقلانیت رانده شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: این روش نقد باعث سرخوردگی نسل جوان شده و روحیه امید شکل گرفته در آنان را سرکوب می‌کند، پس با عملکرد افراطی خود سعی در شقه شقه کردن جامعه نداشته باشیم./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *