داوود احمدی نژادنماينده سابق رئيس جمهور در سازمان پدافند غيرعامل با اشاره به فعاليتهاي جريان انحرافي برای انتخابات مجلس، گفت: اين جريان با پولهاي برداشته شده از بيت المال، نيروهاي منحرف را براي فتح كرسي هاي مجلس، سازماندهي می کند كه هيچ تناسبي نیز با ولايت ندارند.

سازماندهی مهره های جریان انحرافی برای انتخابات از کیسه بیت المال

داوود احمدي نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به راههاي اجراي فرمان هشت ماده اي مقام معظم رهبري در مبارزه با مفاسد اقتصادي، گفت: عدم توجه به قانون مشکلات بسیاری را در پی دارد که اختلاس اخیر نیز نمونه ای از آن است.

نماينده سابق رئيس جمهور در سازمان پدافند غيرعامل با اشاره به اينكه گزينش هاي خلاف جهت قانون، موجب اين ناهنجاري ها شده، افزود: وقتي هركسي بدون رعايت ضوابط گزينشي، به عرصه مديريتي وارد شود، این مفاسد اتفاق مي افتد، اما در صورت رعايت ضوابط و قواعد گزينش و دلبخواهي نبودن آن، به جاي دزدها، شايستگان روي كار مي آيند.

داوود احمدي نژاد، با اشاره به فعاليتهاي جريان انحرافي برای انتخابات مجلس، تصريح كرد: اين جريان، با پولهاي برداشته شده از بيت المال، مهره های خود را براي فتح كرسي هاي مجلس سازماندهي می کند كه هيچ تناسبي با ولايت ندارند.

وي، اظهار داشت: روشنگری و سازماندهي نيروهاي اصیل انقلاب وظیفه ما در شرایط کنونی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *