وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنا اعلام کرد حمله نظامی به سوریه پیام آشکاری نسبت به مخالفت آمریکا با استفاده از سلاح های کشتار جمعی ارسال خواهد کرد.
 تسنیم به نقل از ای‌بی‌سی‌نیوز نوشت: وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنا اعلام کرد حمله نظامی به سوریه پیام  شدیدی نسبت به مخالفت آمریکا با استفاده از سلاح های کشتار جمعی ارسال خواهد کرد.

به گزارش این شبکه ایران تبدیل به یکی از مهم ترین موضوعات در ارتباط با اقدام احتمالی آمریکا در سوریه شده است. جان‌کری در نطق کوتاه خود در جلسه دیروز 4 بار به ایران اشاره کرد.

وی گفت:« ایران امیدوار است که ما به منطقه ای دیگر متمرکز شویم. انفعال ما در سوریه موجب می شود آنها حداقل نیت ما را اشتباه تفسیر کنند.»وزیر خارجه آمریکاهمچنین بر اقدام آمریکا در سوریه برای فشار آوردن بر ایران در برنامه هسته ای‌اش اشاره کرد.  کری گفت حمله نظامی به سوریه پیام  اشکاری نسبت به مخالفت آمریکا با استفاده از سلاح های کشتار جمعی ارسال خواهد کرد.

جان‌کری وزیر امور خارجه، چاک هیگل وزیر دفاع و ژنرال ماترین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در این جلسیه حضور داشتند و به سناتورهای کمیته روابط خارجی سنا توضیحاتی درباره مختصات عملیات احتمالی نظامی در سوریه ارایه کردند.

One thought on “آمريکا: حمله به سوريه پيام به ايران است”
  1. اگه مبنای حمله و بهانه سلاح شیمیایی باشه چه ربطی به ایران داره!؟ اگه کلاه سر ما نیست و kent پایه کوتاه و یا بلند بهانه است ما از قبل بدونیم!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *