مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان آمل از به اجرا در آمدن 400 طرح اشتغال‌زايي در مدت شش ماه نخست امسال در اين شهرستان خبر داد.

رمضان عليپور  اظهار داشت: اشتغال و كاهش بيكاري در بين قشر محروم و آسيب‌پذير جامعه كه زير پوشش اين اداره هستند از گام‌هاي بلند ما در اين شهرستان است.

وي افزود: در شش ماه نخست سال 1390 تعداد 400 طرح اشتغال‌زايي در اين شهرستان براي مددجويان زير پوشش به اجرا درآمد.

عليپور با اعلام اينكه اعتبارات اين طرح‌ها از منابع استاني و اعتبارات بانكي با درصد اندك استفاده شده است، بيان داشت: در اين طرح بيشترين توجه ما حمايت از زنان بوده است.

مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان آمل اضافه كرد: براي خانواده‌هاي زير پوشش بيشتر مشاغل صنعتي، تجاري، خانگي، توليدي و توزيعي ايجاد شده است و هم‌اكنون توجه بيشتر به اين طرح در دستور كار ما است.

عليپور با اشاره به اينكه در آمل 2 ميليارد و 130 ميليون ريال زكات فطره و مستحبي جمع‌آوري شد، از كسب رتبه نخست اين شهرستان در بين ديگر شهرهاي استان در اين مورد خبر داد.

مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان آمل از كسب رتبه نخست آمل در جشن احسان و نيكوكاري سال گذشته خبر داد و گفت: در جشن آغاز سال تحصيلي و عاطفه‌هاي امسال نيز استقبال بسيار خوبي از سوي مردم نوع‌دوست آملي شده است تا كودكان و دانش‌اموزان نيازمند سال جديد تحصيلي را با خاطراتي خوش آغاز كنند

قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *