رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ثبت نامم برای انتخابات شورای شهر تهران به معنای منتفی شدن حضورم در انتخابات ریاست جمهوری نیست، گفت: تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی ائتلاف های تشکیل شده به من نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در حاشیه ثبت نام برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا ثبت نام شما برای شوراها به معنای منتفی شدن حضورتان در انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: این ثبت نام هیچ ربطی به آن انتخابات ندارد و می تواند تایید آن باشد.

وی در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه خبرهایی منتشر شده که بیادی رئیس ستاد انتخابات شما شده است، گفت: بیادی رئیس همه ماست.

وی در جواب سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه پس برای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می کنید، گفت: بله مدتی است که فعالیت می کنم.

رئیس شورای شهر سوم در ادامه در جواب سئوال خبرنگار مهر که لیستی که شما در کدام لیست قرار می گیرید، گفت: لیست مان را باید هماهنگ با سایر گروه ها و دوستان ببندیم و چون این لیست هنوز نهایی نشده است نمی توانم اعلام کنم.

وی در ادامه جواب به سئوال خبرنگار مهر که پرسید نظرتان در مورد ائتلاف های تشکیل شده برای انتخابات ریاست جمهوری چیست و اینکه آیا پیشنهادی از سوی این ائتلاف ها به شما شده است، گفت: هیچ پیشنهادی تاکنون به من برای پیوستن به ائتلاف ها نشده چرا که خودم هم هنوز اعلام نکرده ام تا دعوت شوم.

چمران در واکنش به سئوال خبرنگاری که پرسید برای کدام حوزه قصد ثبت نام دارید تهران یا ری جواب داد: اینجا ری است یا تهران. خبرنگار گفت: فرمانداری تهران ، چمران پاسخ داد پس برای شورای شهر تهران آمده ام ثبت نام کنم.

وی افزود: ری هنوز انتخاباتش مشخص نیست و ثبت نامش موقت است اگر امروز شورای نگهبان آنچه که دیروز مجلس تصویب کرده است را تایید کند انتخابات ری منتفی خواهد شد.

چمران همچنین در جواب سئوال خبرنگاری که پرسید مهمترین برنامه های شما در شورای شهر سوم چه بوده است، گفت: در روز 8 اردیبهشت روز شوراها نشست خبری در راستای تشریح عملکرد شوراهای سوم خواهم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *