گروهی از دانشجویان ساروی تحت جو قرار گرفتگی برخی دانشجویانی که در این چند وقت اخیر به اشتباه و با مهر دانشجویان بسیجی(!) و یا تعداد دانشجویانی به تعداد یاران امام زمان (و باز هم تعجب !!) در طوماری خواستار حضور گزینه های جبهه ی پایداری در انتخابات شده اند دست به نگارش نامه ای با عنوان “دعوت 365 نفر از دانشجویان ساری از دکتر جلیلی و دکتر لنکرانی” زده اند.

مطمئنن شنیده اید که دفاع نکردن بهتر از بد دفاع کردن است ،دکتر جلیلی عزیز دل ماست و به قول دوستان صفا و خلوصش برای ما ثابت شده است اما متن این نامه از طرف دانشجویان ساروی که حاوی مطالب توهین آمیز و تهمت به دیگر کاندیداها است واقعا جای تاسف دارد ،

نکته ی  تامل برانگیز دیگر آنجایی است که غیر مستقیم برخی از کاندیدا رو به پیرو اندیشه ی آدام اسمیت( نظریه ی تکنوکراسی) متهم میکنند اما در ادامه می گویند کشور نیاز به کارگزارانی دلسوز انقلابی ….. و متخصص و متعد دارد. نکته اینجاست که کلمه ی “متخصص متعد” همان واژه ی است که از طرف نمایندگان دکتر قالیباف که متهم به تخصص گرایی شده بود بیان شده است اما این دانشجویان ساروی با واژه دزدی “متخصص متعهد” سعی در فریب کاری و بد اخلاقی سیاسی دارند …

حال اگر از این نکته هم چشم پوشی کنیم سوال بنده ی دانشجو از این عزیزان محصل در ساری این است که تخصص در کدام یک از چهره هایی که نام بردند وجود دارد؟! دکتر لنکرانی که پزشک اطفال است و تنها یک دوره مسئولیت وزارت بهداشت را بر عهده داشت یا دکتر جلیلی که آنچنان سابقه ی مدیریت کلان را در سابقه ی اجرایی خود ندارد؟!

البته این متن در تخریب چهره های مانند دکتر لنکرانی و جلیلی نیست زیرا که این بزرگ واران چهره هایی انقلابی ،و در حال حاضر مهمترین پرچم داران تفکر گفتمان انقلاب به حساب می آیند و اصلا قصد تخریب این افراد و یا هر کدام دیگر از کاندیداهایی که در تضاد جدی با آنها هستم را ندارم .زیرا این کار طبق فرمایش ولی امر مسلمین خیانت به مردم به حساب می آید و ترویج این روش اصلا درست نیست.

در کل پیام این مطلب آن است که هر عزیزی که میخواهد از نامزد خود با هر شکل اصولی حمایت کند مانعی ندارد اما در عرصه ی سیاست هم باید یاد گرفت که ادب را رعایت کرد.از تخریب چهره هایی که آنها را قبول نداریم بپرهیزیم.زیرا به هر شکل تمامی کاندیداها در چارچوب نظام اسلامی وارد میشوند و مورد تایید نظام هستند .گرنه ما خیلی زودتر از این ها وارد تحلیل و جریان شناسی انتخابات شده ایم و اگر میخواستیم با بد اخلاقی سیاسی و تخریب چهره ها به حمایت از کاندیدای مورد نظر خود بپردازیم دوستان دانشجوی ساروی نه توان مقابله با قلم مارا داشتند و نه تجربه ی سیاسی مارا ….

و در نهایت باز هم این دوستان ساروی را دعوت به آرامش سیاسی میکنم و متذکر میشوم که تند رویی ها و احساس گرایی ها است که مانع از پیروزی نهایی میشود وگرنه قطار انقلاب سریع تر از هر زمانی در حال حرکت به سمت مقصد نهایی خود است.

 

محمد قنبرنیا هراز نیوز

One thought on “دفاع نکردن بهتر از بد دفاع کردن است”
  1. رزمندگان فراموش‌شدگان جنگ
    تاریخ ایران
    اگر از موضوع فراموش شده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عبور کنیم نوبت به رزمندگان جنگ می‌رسد. آن‌هایی که هشت سال جنگیدند و امروز در غبار زمان و سختی‌های زندگی فراموش شده‌اند.
    (((( جانبازان همچنان به دنبال اثبات جانبازی ))))
    تعطیلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت .
    http://mkhakpour9.persianblog.ir

    بهتر است برای یک بار هم شده گروهی متخصص و کار‌شناس و دلسوز دور هم بنشینند و محاسبه کنند برای بازماندگان از جنگ چه اقداماتی انجام شده، وضعیت ترویج فرهنگ ایثار چیست؟ و سوال آخر اینکه ما بعد از شهدا چه کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *