به گزارشهرازنیوز به نقل از  روابط عمومی پلیس راه راهور نیروی انتظامی،تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز پنجشنبه هفتم دی تا ساعت 22 روز جمعه هشتم دی ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

 

** محور کرج – چالوس

بر اساس این گزارش ،رفت و آمد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه نیز در این محور از ساعت 13 تا 21 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 21 از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن)به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

 

** محور هراز

رفت و آمد تمام تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع بوده و تردد تمام کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 21 روز پنجشنبه هفتم دی و ساعت شش تا 21 روز جمعه از محور هراز نیز ممنوع است.

 

** محور دماوند

همچنین تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 21 روز جمعه هشتم دی ماه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

 

** محور زاهدان – زابل

پلیس راه راهور ناجا همچنین اعلام کرد، رفت و آمد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 تا 20 روزهای پنجشنبه و جمعه از محور زاهدان – زابل و برعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 – 10 خط – به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *