مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:توانايي كشورهاي منطقه اقيانوس هند در برقراري امنيت در اين منطقه ، كشف خمپاره 120 در پادگان اشرف + تصاوير ،‌كميسيون امنيت ملي تحريم صدا و سيما را پيگيري مي‌كند/ آمريكا از ارسال پيام ايران به كشورهاي منطقه واهمه دارد و…. است

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

شوراي نگهبان شرايط رجل سياسي را مخالف قانون اساسي مي‌داند/ بنا ندارم به صحبت‌هاي رئيس‌جمهور پاسخ بدهم

http://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/13/585877_468.jpg

رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: شورای نگهبان معتقد است مفاد 35 طرح اصلاح قانون انتخابات خوب اما برخلاف قانون اساسی است که نمایندگان در این زمینه به نظر شورای نگهبان احترام خواهند گذاشت.

خوردن یک فنجان قهوه پشت میز مذاکره با آمریکا تازه اول شروع تحمیلات است
اگر امروز اين سوال مطرح است كه آيا مذاكره ايران و آمريكا صورت مي‌گيرد يا خير؟ پاسخ اين است: آنچه نقشه راه مذاكرات تهران – واشنگتن را تعيين مي‌كند، بيانات و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب است، كه از زمان آغاز رهبري ايشان در سال 1368 تاكنون بر مبناي مواضع امام خميني(ره) و بر اساس مطالبات و منافع ملت ايران بيان شده است.

حقيقت پور: ايران بر سر مالکيت جزاير سه‌گانه مذاكره نمي‌كند/ قصور وزارت امورخارجه درباره ادعاي امارات قابل بخشش نيست

نايب رئيس كميسيون امنيت‌ملي و سياست خارجي مجلس گفت: جمهوري اسلامي هيچ گونه مذاکره‌اي بر سر مالکيت اين جزاير نداشته و به امارات متحده عربي نيز پيشنهاد مي‌کنيم تا دست از اين ادعاهاي واهي خود بردارد.

بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای بسیج

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز از نمایشگاه دستاوردهای سه ساله اقشار بسیج بازديد کردند.

مناظره زیباکلام و سلیمی نمین در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

صادق زیبا کلام و عباس سلیمی نمین امشب با موضوع «از انفعال تا اقتدار» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز مناظره می کنند.

كميسيون امنيت ملي تحريم صدا و سيما را پيگيري مي‌كند/ آمريكا از ارسال پيام ايران به كشورهاي منطقه واهمه دارد
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به تحريم صدا و سيما از جانب سناي آمريكا گفت: اين اقدام نشان‌دهنده واهمه دولتمردان اين كشور از ارسال پيام جمهوري اسلامي ايران به كشورهاي منطقه است.

پشت کردن به انتخابات توسط اصلاح‌طلبان عاقلانه نيست/اصلاحات سخنگويي ندارد
عضو حزب اعتماد ملي گفت: قهر با انتخابات و پشت کردن به آن کار عاقلانه‌اي نيست و بايد اصلاح‌طلبان با برنامه و به صورت جدي به انتخابات آتي ورود پيدا کنند.

پرونده غیر مهم در دستگاه قضا نداریم

http://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/13/586717_899.jpg

رئيس کل دادگستري استان تهران گفت:پرونده‌ها را نباید با هم مقایسه کرد چرا که پرونده قتل به همان اندازه اهمیت دارد که پرونده تجاوز به عنف خواهد شد.

اظهارنظر کارشناسی مركز پژوهشها درباره طرح جامع نظام باشگاهداری در ایران

مركز پژوهشهاي مجلس اظهار نظر كارشناسي خود پيرامون طرح جامع نظام باشگاهداری در ایران را منتشر كرد.

مسئولان پرچمدار دين اسلام هستند/ اگر مسئولان عامل نباشند حرف‌هايشان ديگر اثر ندارد

رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور با اشاره به تاکيدات دين اسلام گفت: مسئولان که مدعی و پرچمدار در اين زمينه هستند اگر خود عامل نباشند حرف‌هایشان ديگر اثر ندارد.

راهبرد انتخاباتي جريان اصولگرايي از سوي دبير کل جبهه پيروان پيگيري مي‌شود
عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: آيات عظام مهدوي‌كني و يزدي وحدت را براي اصولگرايان در نظر دارند و در حال حاضر نيز دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري اين مسئله را دنبال مي‌كند.

جامعه جهاني آماده پذيرش دولت فلسطين است

يك كارشناس سياست خارجي گفت: فلسطين مي‌تواند از تمامي امتيازات منشور سازمان ملل متحد استفاده كرده و رژيم جعلي صهيونيستي همچون گذشته، يك‌‌‌‌تنه مطالبات خود را تحميل نكند.

خوردن یک فنجان قهوه پشت میز مذاکره با آمریکا تازه اول شروع تحمیلات است
اگر امروز اين سوال مطرح است كه آيا مذاكره ايران و آمريكا صورت مي‌گيرد يا خير؟ پاسخ اين است: آنچه نقشه راه مذاكرات تهران – واشنگتن را تعيين مي‌كند، بيانات و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب است، كه از زمان آغاز رهبري ايشان در سال 1368 تاكنون بر مبناي مواضع امام خميني(ره) و بر اساس مطالبات و منافع ملت ايران بيان شده است.

موازی‌کاری در وزارتخانه‌ها،‌ التهاب در بازار را بدنبال دارد
عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی گفت: برخی از وظایف دو وزراتخانه صنعت و وزارت جهاد کشاورزی، عامل موازی‌کاری است و کمیسیون کشاورزی در صدد تفکیک وظایف این دو وزارتخانه است.

توانايي كشورهاي منطقه اقيانوس هند در برقراري امنيت در اين منطقه

http://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/13/586427_228.jpg

فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: نيروي دريايي ارتش نمي‌پذيرد، كشورهايي كه به منطقه اقيانوس هند تعلق ندارند، بخواهند امنيت اين منطقه را بصورت ظاهري برقرار كنند.

پرداختن به نياز علمي کشور در پايان نامه‌ها جهاد علمي را به همراه دارد
رييس دانشگاه آزاد گفت: دانشجويان بايد تحقيقات و پايان نامه‌هاي خود را در راستاي نيازهاي علمي کشور برنامه ريزي کنند که در صورت تحقق اين امر جهاد علمي بزرگي در کشور رخ خواهد داد.

كشف خمپاره 120 در پادگان اشرف + تصاوير
گروه‌ خبرنگاران ایرانی و بین‌المللی که از بخش‌های آزاد شده پادگان اشرف دیدن کردند در میان اسناد و لوازم باقی مانده از منافقین تعدادی گلوله خمپاره120 کشف کردند.

جلسه «اثبات درک وجودي خدا با استفاده از قوانين علمي»

بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات امروز نشستي را تحت عنوان «اثبات درک وجودي خدا با استفاده از قانون دوم ترموديناميک» با حضور همايون احمدپناهي برگزار مي‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *