فهرست دهها مقام نظامي آمريکا که از ميت رامني حمايت کرده اند، منتشر شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني فاکس نيوز،تازه ترين حمايت از ميت رامني نه فقط از يک شخصيت قدرتمند آمريکايي بلکه از طرف حدود پانصد مقام نظامي اين کشور ابراز شده است. در بين اين افراد نام شمار زيادي از ژنرال ها و درياسالارهاي آمريکايي ديده مي شود.

شبکه فاکس نيوز در مقايسه اي که انجام داده است ميزان حمايت مقامات نظامي از اوباما را پنج مقام در مقابل چهارصد و نود و شش مقام که از ميت رامني حمايت کرده اند، ذکر مي کند.
سرهنگ پيت هگسِت از کهنه سربازان جنگ عراق درباره اين تفاوت مي گويد: «اين افراد که از رامني حمايت کرده اند همگي از مقامات نظامي عاليرتبه هستند. آنها افرادي نيستند که در يک مبارزه انتخاباتي پول دريافت کرده باشند تا از يک نامزد جانبداري کنند، آنها مي خواهند رئيس جمهوري داشته باشند که براي عذرخواهي به کشورهاي مختلف سفر نکند. ما رئيس جمهوري مي خواهيم که نقش رهبري ديگر کشورها را داشته باشد، نه رئيس جمهوري که در برابر ديگران کرنش مي کند. خطر اسلام گرايي افراطي ما را تهديد مي کند. ما در ليبي شاهد نيات اين افراد براي نابودي ما بوديم. بنابراين جنگ با تروريسم پايان نيافته است و بايد رئيس جمهوري در صدر کار باشد که اين مسئوليت را به عهده گيرد. اين نظاميان در رهبري اوباما نوعي کمبود قاطعيت را مشاهده کرده اند و به اين علت به حمايت از رامني مي پردازند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *