کوچک‌زاده به شبکه ایران گفته است: علی‌ لاریجانی بالاخره یک عده و عده‌ای در مجلس دارد و نفرات زیادی را توانسته به روش‌های مختلف با خود همراه کند.

نماینده مجلس نهم شورای اسلامی در گفت‌وگویی با سایت دولتی شبکه ایران از این گفته است که احمدی نژاد گام‌های مؤثری در تحقق دولت اسلامی برداشته است.

در ادامه قسمتی از گفت‌وگوی کوچک زاده با شبکه ایران را می‌خوانید:
***
این نماینده مجلس نهم در ادامه با اشاره به بخش دیگری از بیانات رهبر‌انقلاب در مورد لزوم عدالت محوری در سیاست‌های کلی نظام گفت «ایشان در خراسان شمالی فرمودند اگر بخواهیم پیشرفت کنیم در درجه اول یکی از شاخصه‌های مهم عدالت است. ادعای بنده این است ما در این زمینه پیشرفت کرده‌ایم البته نه به‌قدری که می‌خواهیم. بدون تردید نقش دولت دکتر احمدی‌نژاد در پررنگ کردن مسئله عدالت در جامعه بسیار پررنگ است و از این لحاظ می‌توان گفت آقای‌احمدی‌نژاد گام‌های مؤثری را در جهت تحقق دولت اسلامی در این سال‌ها برداشته است. البته ایشان باید مراقب باشند بدخواهی‌های طیف‌های مقابل سبب نشود که وی به موضع انفعالی فرو بغلتد که در این صورت حاصل همه زحماتش را به باد خواهد داد. بنده معتقدم که دکتر احمدی‌نژاد در بحث عدالت‌طلبی مدال مدال افتخار از رهبری دریافت کرده است و این مدال افتخار را باید با درایت و هوشیاری تا پایان عمر دولت حفظ کند.

بازدید از اوین حق رئیس جمهور است
مهدی کوچک‌زاده درباره قصد بازدید رئیس‌جمهور از زندان اوین نیز ضمن اشاره به اینکه بازدید از زندان اوین به‌عنوان مجری قانون اساسی حتی به صورت سرزده حق رئیس‌جمهور است گفت: من فکر می‌کنم درخواست آقای رئیس‌جمهور در شرایط فعلی شاید خیلی مناسب نباشد. البته این به معنی این نیست که ایشان حق بازدید از زندان اوین یا هر زندان دیگری را ندارد. من نیت خوانی نمی‌کنم.
من مثل برخی‌ها نمی‌گویم که قصد آقای رئیس‌جمهور از بازدید از زندان اوین ملاقات با آقای جوانفکر است اما به نظر حقیر این شائبه در حالی که آقای رئیس‌جمهور در سال پایانی عمر دولت‌شان قرار دارند دامن زده خواهد شد.
هر مطلب حقی در یک شرایط خاص قابلیت جا افتادن برای جامعه دارد. پیغمبر هم یک شبه نیامد بگوید شراب نخورید.
یک وقتی آمد گفت: «فیه منافع‌للناس». اما ضررش بیشتر است. بعد مقداری که گذشت کاملاً جلویش را گرفت.

لاریجانی در مجلس عده و عُده دارد
مهدی کوچک‌زاده همچنین در واکنش به مصوبه کمیسیون شوراها در مورد اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگار گفت: حتی اگر رئیس‌ مجلس هم عضو کمیسیون شوراها باشد دلیل بر این نیست که مصوبه اخیر این کمیسیون حرف مجلس باشد و من فکر نمی‌کنم که این اصلاحیه در مجلس به سرانجامی برسد.

البته تردیدی در این نیست که علی‌ لاریجانی بالاخره یک عده و عده‌ای در مجلس دارد و نفرات زیادی را توانسته به روش‌های مختلف با خود همراه کند و پیش‌بینی می‌شود همراهان فراکسیونی رئیس مجلس نیز در مورد این مصوب با او همراهی کنند.

کوچک‌زاده با اشاره به این‌که این مصوبه فعلاً در حد یک بحث ناپخته اولیه در کمیسیون است، گفت: این طرح به طور قطع خلاف قانون اساسی است و دخالت در کار شورای نگهبان و قوه مجریه محسوب می‌شود و به این شکل به هیچ وجه قابل طرح نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *