مهمترین عناوین اقتصادی روز 4شنبه 26 مهر ماه به شرح زیر است:

چه کسانی پاداش‌های میلیونی می‌گیرند؟

پادش های میلیونی «مدیرعامل‌ها» از سال گذشته در صدر اخبار اقتصادی رسانه‌ها قرار داشته و هر از گاهی خبری از پاداش‌های نجومی مدیران رده بالا منتشر می‌شود و واکنشهایی را درپی دارد.

صعود دوباره شاخص بورس

شاخص بازار سهام امروز نیز روند روبه رشد خود را با افزایش 253 واحدی ادامه داد و در جایگاه 29 هزار و 502 تایی قرار گرفت تا طی 4 روز کاری مثبت در هفته جاری 902 واحد رشد را به نام خود ثبت کند.

مسئولیت استخدام رسمی با کیست؟

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت رئیس‌جمهور گفت: با تشکیل کارگروه‌های 5گانه در استان‌های کشور، موانع استخدام رسمی ظرف ماه آینده برطرف می‌شود و وزارت کشور مسئولیت استخدام رسمی در استان‌ها را برعهده گرفت.

ممنوعیت تبدیل منابع صندوق توسعه به ریال

ادامه رسیدگی به طرح دو فوریتی حمایت از سرمایه‌گذاریهای عمرانی و تولید ملی به نشست بعدی مجلس شورای اسلامی موکول شد.

نرخ انواع ارز درمرکز مبادلات ارزی

بانک مرکزی نرخ انواع ارز درمرکز مبادلات ارزی را برای روز جاری (26 مهرماه) تعیین کرد که براین اساس نرخ مبادلاتی هر دلار آمریکا در روز جاری 2هزار و 545 تومان اعلام شد که 2 تومان نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

عکس/صفحه اول روزنامه های اقتصادی

اعلام فهرست کالاهای ممنوعه

دبیرکل کانون انجمنهای صنایع غذایی با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت در اعلام فهرست کالاهایی که تبلیغات آنها ممنوع شده است، گفت: در فرایند تهیه این فهرست هیچ توجهی به شرایط تولیدکنندگان و صنایع نشد.

عدم فروش نقدی خودرو برای افزایش قیمت‌

با گذشت ۱۰ روز از افزایش ۲ تا ۱۶ میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی هنوز خودروسازان، فروش نقدی محصولات خود را آغاز نکرده‌اند که برخی، دلیل آن را تلاش این شرکتها برای دریافت مصوبه افزایش مجدد قیمت‌ها عنوان می‌کنند.

جدول/نرخ پیشنهادی آپارتمان تا 60 متر

 

حساب وزارت بهداشت توقیف شد

مدیرعامل کانون هموفیلی ایران گفت: با دستور دادگاه، حساب وزارت بهداشت برای پرداخت دیه 71 خواهان پرونده بیماران هموفیلی توقیف شد.

حمایت ویژه از صنایع لبنی با ارز مرجع

مشاور انجمن صنفی صنایع فرآورده های لبنی ایران با انتقاد از عملکرد شرکت‌های پتروشیمی در افزایش بی رویه قیمت محصولات بسته بندی مورد استفاده در صنعت تولیدفرآورده های شیری، خواستار آن شد که دولت ارز مرجع را برای واردات اقلام بسته بندی مورد نیاز این صنعت تخصیص دهد.

جزئیات قاچاق 50 کیلوگرم طلا

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس ضمن تشریح جزئیات قاچاق بیش از 50 کیلوگرم طلا از مرزهای غربی کشور، از مسئولان خواست که نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *