نکاتی برای شست و شوی لپ‌تاپ ها، از تلفن هوشمند داخل مجله تا … ، اتومبیلی به شکل‎موس و… از جمله مهمترین اخبار فناوری در هفته گذشته است.

پشت پرده تولید آیفون در چین +عکس

آیفون 5 تازه چند هفته است که به صورت جهانی فروخته می شود و استقبال گسترده ای از آن در نقاط مختلف جهان شده است .

شارژ Mp3 با گرمای بدن +عکس

دستگاه های پخش کننده موسیقی این روزها از طرفداران بسیاری برخوردار هستند و تقریبا دست هر کسی می توان یکی از این دستگاه ها دید اما همه آن ها با یک مشکل یکسان رو برو هستند.

شارژری‌‌ایرانی‌مخصوص‌آشپز‌ها +عکس

یکی از مشکلاتی که این روزها بسیاری از دارندگان تلفن های همراه هوشمند با آن روبرو هستند زود تمام شدن شارژ باتری است و گاهی اوقات دسترسی به برق بسیار سخت است.

نکاتی برای شست و شوی لپ‌تاپ ها

لپ تاپ ها از جمله وسایلی هستند که روزانه با آن ها ارتباط داریم و در صورتی که کثیف باشند می توانند بیماری های متفاوتی را به شما انتقال دهند و به جای کامپیوتر همراه به ویروس همراه تبدیل شود.

از تلفن هوشمند داخل مجله تا … +عکس

هفته گذشته در دنیای فناوری دستاوردهایی مانند آخرین مدل خودروی هوشمند تویوتا و همچنین تبلت جدید امازون وجود داشت و البته یک مجله سرگرمی به مخاطبانش تلفن هموشمند هدیه کرد.

اتومبیلی به شکل‎موس +عکس

آلودگی هوا و مشکلات اقتصادی برای تهیه سوخت باعث شده است که تعداد خودروهای الکتریکی به سرعت رشد کند و هر روز خودروهای جدید وارد بازار شود.

به این کوچولوی حساس بیشتر توجه‌ کنید

این روزها در هر خانه ای که وارد شوید حتما یک دی وی دی پلیر خواهید دید چرا که با گسترش شبکه های فیلم های خانگی نیاز به این دستگاه در هر خانه ای احساس می شود.

وسايل برقي را با فرمان دست كنترل كنيد

دانشمندان حسگر جديدي توليد كرده‌اند كه مانند ساعت روي مچ دست قرار گرفته و به كاربر در كنترل دستگاه‌هاي برقي با يك حركت ساده دست كمك مي‌كند.

نرم افزاری برای فراموش کاران+دانلود

توسط KeePass می توانید تمامی رمزهای عبور خود را در محیطی کاملا امن و خصوصی نگه داری کرده و آن ها را هرگز فراموش نکنید.

«بایسیمپل»دوچرخه‌ای‌متفاوت +عکس

دوچرخه هر طور که ساخته شود باز تا آخر دنیا روی دو چرخ حرکت خواهد کرد پس برای خلاقیت در ساخت یک دوچرخه چه باید کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *