در حاليکه قرارداد سکه تحويل مهر امسال چهارشنبه گذشته با قيمت ۷۷۰ هزار تومان آغاز شد، با شروع معاملات امروز قيمت هر قطعه سکه بهار آزادي در اين قرارداد از مرز ۸۰۰ هزار تومان فراتر رفت.

به گزارش جهان به نقل از موج،‌ با شروع معاملات امروز سکه در بورس کالاي ايران،‌ قيمت ها در تمام سر رسيد ها نسبت به چهارشنبه گذشته رشد کرده و اين موضوع باعث شده است تا فقط اعداد سبز رنگ در تابلوي معاملات مشاهده شود.

 

در پايان معاملات روز چهارشنبه قيمت نهايي قرارداد تحويل مهر ۷۸۵ هزار تومان بود که تاکنون سکه در اين قرارداد با رشد ۲۵ هزار توماني به ۸۱۰ هزار تومان رسيده است.

 

در قرارداد تحويل شهريورماه امسال نيز قيمت هر قطعه سکه با افزايش ۱۶ هزار توماني از ۷۶۱ به ۷۷۸ هزار تومان رسيده است.

 

به گفته معامله گران آتي اين روزها قرارداد شهريورماه به نبض بازار تبديل شده و تمام فعالان تالار آتي نيم نگاهي به قيمت اين قرارداد دارند.

 

همچنين امروز در قرارداد تحويل مردادماه امسال شاهد رشد ۱۱ هزار توماني قيمت سکه هستيم به طوريکه تا اين لحظه سکه در اين بازار روي رقم ۷۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان قرار دارد.

 

اما آخرين قرارداد فعال معاملات آتي که نزديک ترين موعد تحويل بازار به شمار مي رود، قرارداد تحويل تيرماه است که در حال حاضر هر قطعه سکه در اين معاملات به قيمت ۷۰۴ هزار تومان معامله مي شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *