، والریا بنیم مورخ سیاسی در کتاب اخیر خود با نام «کارلا و نیکولاس؛داستان واقعی»،نوشته است که در سال 2008 میلادی و با عیان شدن روابط کارلا برونی و نیکولا سارکوزی، چندین گفت و گو با معشوقه های سابق کارلا برونی همچون میک جاگر ستاره راک انگلیسی و اریک کلپتون داشته است.

این مورخ سیاسی در کتاب خود ذکر می کند یکی از مردانی که با همسر سارکوزی رابطه داشته فابیوس، از رهبران سوسیالیست ها و وزیر امور خارجه کنونی فرانسه است.

والریا بنیم در کتاب خود تاکید می کند که بسیاری در فرانسه از این رابطه خبردار بودند اما کسی حاضر به گزارش و رسانه ای کردن آن نشده بود. وی تاکید می کند آنچه مسلم است اینکه کارلا برونی علاقه زیادی به داشتن روابط خصوصی با سیاستمداران داشته است که از جمله آنها می توان به رابطه با لوک فری از وزرای سابق فرانسه اشاره کرد.

فری با کارلا برونی در اوایل سال 2000 میلادی رابطه داشت اما روابط خاص کارلا برونی با فابیوس 65 ساله به نقل محافل رسانه ای فرانسه در روزهای اخیر تبدیل شده است.

این مورخ سیاسی در کتاب خود ذکر می کند روابط کارلا برونی با وزیر امور خارجه فعلی اگر چه کوتاه ولی بسیار پرماجرا بوده است. کارلا برونی و فابیوس هیچ یک حاضر به تائید این رابطه نیستند ولی این مورخ سیاسی گفته است چهره های بسیار نزدیک به هر دوی این افراد، شاهد این روابط بوده اند.

این مورخ سیاسی در ادامه کتاب جدید خود ذکر می کند که کارلا برونی بلافاصله پس از قطع رابطه با فابیوس، رابطه با سارکوزی را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *