نخست وزیر رژیم اشغالگر خواستار مداخله نظامی خارجی در سوریه شد؛ این درحالی است که این رژیم طی چند دهه گذشته با استفاده از سکوت مجامع بین المللی و هم پیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای خود، همچنان به جنایات وحشیانه علیه مردم فلسطین ادامه می دهد و کشورهای منطقه را تهدید می کند.

به گزارش هراز نیوز ، شبکه العالم، “بنيامين نتانياهو” مدعی شد: “حكومت سوريه غيرنظاميان را با حمايت ايران و حزب الله به قتل مي رساند”!!.

از سوی دیگر “شائول موفاز” معاون نتانياهو به راديو ارتش اسراييل گفت: “امروز در سوريه نسل كشي جريان دارد لذا سكوت قدرتهاي جهاني مغاير با منطق انساني است”.

وي خاطر نشان كرد: “در گذشته نه چندان دور، قدرتهاي جهاني راهكار مداخله نظامي را در ليبي برگزيدند، لذا براي سرنگوني نظام اسد، مداخله نظامي فوري ضروري است”.

درحالیکه حمایت تسلیحاتی و مالی عربستان و قطر با همدستی و کمک ترکیه و آمریکا در اعزام مزدوران تروریست به داخل سوریه، عامل اصلی بحران این کشور به شمار می آید؛  موفاز مدعی شد: بدتر از آن، موضع روسيه است كه از يك سو كشتار را محكوم مي كند اما از سوي ديگر به تسلیح نظام اسد ادامه مي دهد، در بهترين حالت اين امر بی مسئوليتی، و در بدترين حالت شركت در قتل به شمار می آید.

داني ايالون وزير خارجه رژیم اشغالگر نيز به همين راديو گفت: اسراييل آماده اعطاي كمك بشردوستانه به قربانيان خشونت در سوريه است.

به گفته ايالون، این رژیم با صليب سرخ جهاني و ساير سازمان هاي انسان دوست تماس گرفته و درخواست كرده زمينه انتقال مجروحان به اردن فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *