مصباحی مقدم به فردا گفته است: وقتی مسؤولین زندگی مرفهی داشته باشند نمی‏توانند بفهمند که مردم چه می‏گویند و چه می‏خواهند و مردم را درک نخواهند کرد. و وقتی حرف مردم را نفهمیدند از لحاظ روانی شکافی بین حاکمیت و مردم ایجاد خواهد شد. علاوه بر این‏که مشکلات مردم را لمس نکردند در نتیجه به فکر حل مشکلات مردم نیز برنمی‏آیند و همچنان مشکلات باقی خواهد بود و وقتی این مشکلات استمرار پیداکرد و کسی به درد مردم توجه نکرد پایه های مردمی نظام سست می‏شود.
او همچنین افزوده است: اگر خودمان اقدام نکنیم قطعا هیچ عامل بیرونی نمی تواند مانع جدی بر سر راه گرایش به رفاه طلبی و دنیاگرایی باشد، این موضوع هم با شعار و حرف محقق نخواهد شد بلکه حرف و عمل باید در کنار هم باشد. جایی ممکن است ظاهر خوب باشد ولی باطن اقدامات خوب نباشد یا بدتر از آن ظاهر و واقع رفتار به اشرافیگری و کاخ نشینی گرایش داشته باشد که هر دوی این ها زیانبار است و باید قاطع و جدی با آن مقابله شود.

One thought on “مصباحی مقدم: مسئولین اشرافی‌گرا، آفت نظام اسلامی هستند”
  1. جناب مصباحی مقدم حرف زدن اسان و عمل کردن دشوار که :دو صد گفته را نیم کر دار نیست برای انکه ثابت کنید که عالم عاملید و به قول حضرت امام خمینی ذی طلبگی پیشه کردید اولین مصوبه تان ان باشد که نمایندگان از هر رانتی به پر هیزنند و چون فرانسوا او لاند ریئس دولت فرانسه کافی است تنها 30%از حقو ق و مزایا ی تان را کاهش بدهید آنگاه شکاف بین شما و مردم بر داشته خواهد شد و پایه های نظام مستحکم اگر مردم عملید بسمله الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *