‘سیدمحمد حسینی’ عصر شنبه در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها در تالار وحدت، ضمن تشكر و قدردانی از مسوولان و دست اندركاران این جشنواره، چنین رویدادی را فرصت مغتنمی برای رقابت سالم و مثبت بین اصحاب رسانه و مطبوعات برای ارتقای نشریات و رسانه ها عنوان كرد.

وی گفت: خوشبختانه اكنون شاهد یك وفاق و همگرایی بسیار خوب در خانواده مطبوعات و رسانه های كشور هستیم كه با تعامل سازنده یكدیگر، در حركت و تلاش هستند.

حسینی به برپایی و استقبال خود مخاطبان از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اشاره كرد و گفت: استقبال چشمگیر در ابعاد داخلی و خارجی، نشانگر اهتمام ویژه و اقبال مخاطبان به این نمایشگاه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به كثرت آثار رسیده به هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها اشاره كرد و افزود: برای نخستین بار آثار رسیده و منتخب به این جشنواره در قالب كتابی ارائه می شود كه این امر می تواند الگوی خوب و مناسبی برای اهالی مطبوعات و رسانه ها باشد.

عضو كابینه دولت دهم سپس به اهالی مطبوعات و رسانه توصیه كرد كه به مسایل و مشكلات جامعه بیشتر توجه كرده و ضمن تبیین آنها، با تحلیل و تفسیر درست و ارائه راهكارهای مناسب، به مرتفع كردن آنها كمك كنند.

حسینی همچنین از اهالی مطبوعات خواست به آسیب شناسی رسانه، ‌اولویت بیشتری قائل شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاكید كرد: وقتی بحث مصالح و منافع ملی كشور در میان است باید آینده نگری و تبیین واقعیات، بیشتر از سوی اهالی رسانه و مطبوعات و انعكاس مناسب آنها مد نظر قرار گیرد.

منبع: ایرنا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *