فرماندار قائم‌شهر گفت: دور دوم پرداخت مطالبات کارگران نساجی شاغل و قراردادی‌های پایان خدمت از امروز به مدت چهار روز آغاز شد.
خبرگزاری فارس: آغاز دور دوم پرداخت مطالبات کارگران نساجی قائم‌شهر

 

مهدی محمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران برگزار شد از پرداخت 13 میلیارد تومانی مطالبات کارگران و بازنشستگان کارخانه نساجی قائم‌شهر خبر داد.

وی اظهار کرد: پرداخت مطالبات یک‌هزار و 180 کارگران نساجی از سیزدهم آبان آغاز شد و در دور دوم پرداخت که از امروز شروع شد مطالبات کارگران شاغل و قراردادی‌های پایان خدمت نیز تا چهار روز آینده پرداخت می‌شود.

محمدی به قول سرمایه‌گذار کارخانه نساجی اشاره کرد و افزود: نظر سرمایه‌گذاران بر این است که در صورت حمایت دولت و راه‌اندازی بخش‌های چاپ و رنگ‌رزی، ظرفیت کارگران نساجی به هزار نفر تا پایان سال 94 برسد.

وی به ساخت سالن وزنه‌برداری بهداد سلیمی اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه تا مرحله خرید سوله و فوندانسیون اجرا شد و در صورت جذب بودجه، فضای مجموعه، با اهدای زمین توسط خیر، افزایش یافته و استخر دولتی در آنجا احداث می‌شود.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: تعریض و ساخت مسیر قائم‌شهر به جویبار به علت تردد فراوان و ترافیک بالا و مسیر جاده نظامی قائم‌شهر به علت استقرار پارک جنگلی و دانشگاه آزاد که محل تردد 10 هزار دانشجو ‌است نیازمند توجه ویژه و بودجه مناسب است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و امام جمعه قائم‌شهر نیز از تلاش فرماندار، نمایندگان و استاندار مازندران برای استیفای حقوق کارگران نساجی که به معضل کهنه و مزمن آزار دهنده‌ای تبدیل شده بود تشکر کرد.

آیت‌الله علی معلمی تحقق این امر را حاصل پای کارآمدن اراده مشترک و غلبه اراده بر مشکل دانست و گفت: باید قدر این مردم را دانست و بر همه مدیران حکم است که در خدمت به این مردم کوشا باشند.

فارس

One thought on “آغاز دور دوم پرداخت مطالبات کارگران نساجی قائم‌شهر”
  1. روحانی مچکریم .سالها منتظر بودیم چرخ نساجی با این وضعیت بودجه به راه افتاد.روحانی خدا نگهدار تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *