مدیرکل تولیدات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور خبر داد:

ایجاد انجمن ملی رباتیک کشور در دانشگاه پیام نور

هراز نیوز :مدیرکل امور دانشجویان و تولیدات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور از برگزاری ایجاد انجمن ملی رباتیک کشور در دانشگاه پیام نور خبر داد.

حسین متفکر ظهر امروز در حاشیه دومین روز برگزاری دومین المپیاد رباتیک دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور در شهرستان محمودآباد بیان داشت: دانشگاه پیام نور از ابردانشگاه های دانشگاهی منطقه است که حدود یک سوم دانشجویان کشور را در خود جای داد.

وی افزود: حتما باید یک سوم پیشرفت علمی کشور نیز در این خانواده بزرگ دانشگاهی محقق شود.

متفکر در پیشنهادی به مسئولان المپیادهای علمی ابراز داشت: هویت بخشی به دانشگاه از سوی دانشجویان، اساتید و ارتقای دانشگاه و رویکردهای علمی دانشگاه خواهد بود که بسیار علاقمندیم تا انجمن ملی رباتیک پایه هایش در این المپیاد ایجاد شود تا در آینده علمی کشور نقش اساسی داشته باشیم.

دبیر ستاد سیاست گذاری المپیادهای رباتیک دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: این دانشگاه آمادگی دارد تا امور آموزشی رباتیک را برای همه دانشگاه ها فراهم کند.

وی در بیان اینکه سیاست اصلی دانشگاه پیام نور در راستای عدالت محوری است، گفت: عدالت علمی بالاترین نوع عدالت است که در زمینه نیروی انسانی تعریف شده است.

مدیرکل امور دانشجویان و تولیدات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور با تاکید اینکه فعالیت در زمینه نیروی انسانی علم محور هزینه نبوده بلکه سرمایه ای بزرگ است، بیان داشت: ارتقای مهارت های علمی دانشجویان از رویکردهای مبنایی دانشگاه است که دانشگاه پیام نور نیز در راستای پئوپلوتیک انسان کامل محور حرکت می کند.

 

·       به دنبال ایجاد انجمن روباکاپ دانشگاه پیام نور کشور هستیم

متفکر با اعلام اینکه در امر پئوپلوتیک نیز سه محور عمده مدنظر است، تصریح کرد: محورها و رویکردهای جغرافیایی، نظامی محور و انسان کامل محور از این محورهای عمده است که بخش سوم از مهمترین بخش های علم و فناوری است.

وی ابراز داشت: تولید، گسترش و نمایش علم در جامعه از محورهای دانشگاه پیام نور است که المپیاد رباتیک در نمایش علم بسیار مهم است.

دبیر ستاد سیاست گذاری المپیادهای رباتیک دانشگاه پیام نور کشور در پایان خبر داد: به دنبال ایجاد انجمن روباکاپ دانشگاه پیام نور کشور نیز هستیم.

خبرنگار فارس مازندران؛ قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *