قیمت خودرو های مدل 93 پس از گذشت 4 ماه از سال در حالی اعلام شد که قیمت جدید خودرو‌‌ همان قیمت‌های قبلی بر پایه قیمت مصرف‌کننده است که با احتساب قیمت کیسه هوا و استاندار یورو۴ نهایی شده است.
کجای دنیا دید که کسی ماشینی را بخرد و بیش از 5 سال از آن استفاده کند و موقع فروشش هم 6 میلیون یا بیشتر سود کند. روز گذشته پس از انتظار های فراوان و اظهار نظر های متعدد قیمت جدید خودروها پس از مدت ها رکود اعلام شد.

به گزارش بانکی دات آی آر، تمام خریداران مدت ها صبر پیشه کرده بودند و فروشندگان به انتظار نشستند تا قیمت جدید خودروها اعلام شود.

جای بسی خوشبختی است که پس از این همه زمان انتظارها به پایان رسید و ما می توانیم شاهد رونق مجدد بازر باشیم.

نرخ جدید خودرو ها به این شرح است:

نام خودروقیمت(تومان)
پژو 206 تیپ 534 میلیون و 114 هزار و 631
پژو 206 صندوق دار V834 میلیون و 649 هزارو 568
پژو 405 اس ال ایکس30 میلیون و 301 هزار و 728
پژو 405 دو گانه سوز30 میلیون و 117 هزار 611
رانا32 میلیون و 31 هزار و 643
پژو پارس جدید34 میلیون و 880 هزار و 894
پژو پارس دو گانه‌سوزمیلیون و 420 هزار و 422
پژو پارس (TU5)36 میلیون و 70 هزار و 349 تومان
سمند ال ایکس EF7 دو گانه سوز31 میلیون و 771 هزار و 155
سمند ال ایکسEF7 بنزینی29 میلیون و 513 هزار و 549
سمند سورن33 میلیون و 126 هزار و 355
سمند بهینه ای ام اس27 میلیون 59 هزار و 335
سایپا 131SL19 میلیون و 595 هزار
سایپا 131SX20 میلیون و 532 هزار
سایپا 132SL19 میلیون و 615 هزار
سایپا 132SX20 میلیون و 208 هزار
سایپا 111SL19 میلیون و 918 هزار
سایپا 111SX20 میلیون و 443 هزار
سایپا 141SL18 میلیون و 791 هزار
سایپا141SX19 میلیون و 316 هزار
تیبا SX24 میلیون و 183 هزار
ام وی ام 110 چهار سیلندر21 میلیون و 866 هزار و 169
ام وی ام 53043 میلیون و 282 هزار و 687
ام وی ام X3363 میلیون و 170 هزار و 729
ام وی ام 41538 میلیون و 303 هزار و 732

قیمت خودرو های مدل 93  پس از گذشت 4 ماه از سال در حالی اعلام شد که قیمت جدید خودرو‌‌ همان قیمت‌های قبلی بر پایه قیمت مصرف‌کننده است که با احتساب قیمت کیسه هوا و استاندار یورو۴ نهایی شده است.

اما هنوز هم بازار مبادله خودرو به ویژه خودرو های دسته دوم  چندان منطقی نیست، خودرو ای  که پس از مدت ها مصرف و با وجود افزایش قیمت بنزین چند برابر قیمت اولیه به فروش می رسند.

به نظر می رسد لازم است شورای رقابت و نهاد های مختلف نظارتی در این خصوص چاره ای بیندیشند البته اگر زورشان به بعضی ها در شرکت های خودروسازی برسد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *