هراز نیوز : مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آیت الله میرزا هاشم آملی از رونمایی کتاب ‘حسنی و تحول’ به همت این کانون به تیراژ ۵ هزار جلد در آئین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد خبر داد.

 

سعید همایونی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آیت الله میرزا هاشم آملی، امروز (10 اسفند) در گفتگو با خبرنگار هراز گفت: کتاب حسنی و تحول به نویسندگی سعید همایونی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آیت الله میرزا هاشم آملی به تیراژ 5 هزار جلد با مضمون سیاسی و نگاهی نو به سرزمین کهن در نیم قرن معاصر به زبان کودک و نوجوان تهیه و چاپ شد که شاعر این کتاب مطهره همایونی است و در آئین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد رونمایی می شود.


وی با بیان اینکه استعمارگران درصدد تزلزل در فرهنگ غنی و ارزشی شیعه هستند و تنها راه رسیدن به فرهنگ شیعه، برافراشته شدن پرچم امام حسین(ع) و پرچم امام زمان(عج) است، تصریح کرد: احیای دین رسول الله(ص) و قیام امام حسین(ع) بخاطر برافراشته ماندن پرچم امام زمان(عج) است که باید شور و شعور حسینی توام با هم باشد.


همایونی افزود: در زمان طاغوت برای استحاله کودکان از طریق نامگذاری کتابها به اسامی ائمه اطهار(ع) با عنوان های نامناسب مانند حسنی کچل، ماشین مش محمد علی نه بوق داره نه صندلی وبسیاری از عنوانهای ناپسند دیگر   که به نوعی اسماءمبارک ائمه اطهار را کچل، دیوانه و متهجر معرفی می کردند، صورت گرفت.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آیت الله میرزا هاشم آملی با اشاره به اینکه با بهره گیری از سیره اهل بیت عصمت و طهارت، بچه های ایران زمین به مدارک بالای علمی حتی نخبه شدن دست یافتند، اظهار کرد: کتاب حسنی و تحول  به روح مطهر شهدا جهاد علمی تقدیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *