هراز نیوز :عصر روز یک شنبه و از ساعت17 دو تیم کاله مازندران و بازرگانی جواهری گنبد در سالن پیامبر اعظم به مصاف هم رفتند شاگردان بهروز عطایی این دیدار را با ترکیب عادل غلامی,علیرضاجدیدی,نیکو فرریکس,حمزه زرینی,میلادعبادی پور,رضاقرا و فرهاد ظریف به عنوان لیبرو آغاز کردند,در مقابل گنبد هم با حمیدچوگان,مسعود عزیزی,محمدامین حسن زاده,مهران زارع,عبدالله ناظری,محمدرضا سلیمانی و گل محمد سخاوی(لیبرو)با سرمربیگری بای محمد دوجی پای به زمین مسابقه گذاشت که در پایان ببرهای مازندران در سه گیم متوالی حریف را از پیش رو برداشند.

*درحاشیه:

*هواداران آملی با وجود سردی شدید هوا وبارش برف بازهم تیم محبوبشان را تنها نگذاشتند و سالن را مملو از تماشاگر کردند.

*متاسفانه در این دیدارپلیس  برخورد مناسبی با خبرنگاران نداشت و مانع از ورود خبرنگاران به داخل شد.

*نکته تاسف برانگیزتر این که هیچ یک از مسئولان جوابگوی این حرکت نبودند و از رویارویی با خبرنگاران معترض سرباز میزدند وجالب اینکه رئیس یگان انتظامی هیچ جوابی به ما نداد و فقط مانع حضور کلیه خبرنگاران شد.

*خبرنگاران سر در گم که راهی نیافتند به سراغ نائیج رئیس اداره ورزش وجوانان رفتند که متاسفانه وی هم نتوانستد حریف نیروی انتظامی شود و بالاخره با زحمات آقای کوچک زاده رییس هیئت والیبال آمل در میانه های ست نخست خبرنگاران وارد سالن شدند.

*نیروی انتظامی که در این دیدار سردرگم به نظر میرسید در یک حرکت جالب تعدادی از سربازان با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند که در ادامه مافوق ها هم وارد درگیری شدند اما این پایان کار نبود و سربازان و مافوق ها با یکدیگر در گیری شدیدی پیدا کردند.

*کاله ای ها گیم اول و دوم را بسیار خوب کارکردند ولی گیم سوم دو تیم تا امتیاز20 بسیار نزدیک پیش رفتند ولی در ادامه کاله پیروز این گیم و کل دیدارشد.

*در اواخر ست سوم محمدامین حسن زاده پس از دفاع شدن توسط کاله ای ها توپ را با پا شوت کرد و به سقف سالن کوبید که با تذکر جدی و سرسخت دوجی سرمربی فهیم گنبد مواجه شد که حسن زاده هم از بازیکنان و هواداران کاله عذرخواهی کرد ولی داور بازی به وی کارت زرد داد.

*خوشبختانه هوداران فهیم آملی پس از حرکت تحریک کننده حسن زاده هیچ حرکتی انجام ندادند و فقط با هو کردن به وی معترض شدند.

*در این بازی قرار بود استاندار مازندران هم حاضر شود که متاسفانه بنا به دلایلی این حضور منتفی شد ولی اعضای ورزش دوست شورای شهر همانند چند دیدار گذشته در سالن حاضر شدند,خسرو ابراهیم زاده رئیس و مسعودتسلیمی نائب رئیس شورای شهر و چندتن دیگر از اعضای شورای شهر در سالن حاضرشدند.

*از بهترین بازیکنان این دیدار میتوان به حمزه زرینی و رضاقرا از کاله و محمدامین حسن زاده و مسعودعزیزی از گنبد نام برد.

جواد نیک پرور هرازنیوز

12 thoughts on “کاله پیروز دربی شمال کشور/پلیس با خودش هم در گیر شد!!!”
  1. کشاورزی مازندران دربن بست فراموشی/حسین علیزاده

  2. یه جای اینکه از کاله اینقدر صحبت کنین برید از بازیگر های املی که واسه خودشون کسی هستن مطلب بیارین.بازیگر جوانی مثل امیر علی نباویان که در سریال نوش دارو ایفای نقش داشت

  3. مشتی جواد نیک پرور خدمت شما سلام عرض میکنم – البته به گفته شما ، در اینکه نیروی انتظامی شما خبرنگاران گرامی را به داخل سالن راه ندادند حرکتشان پسنیده نبوده و مورد قبول هیچ کس نیست /
    ولییییییییییی شما خواستی حال نیروی انتظامی رو بگیری اومدی تیتر زدی که سرباز با مافوقش با هم دعوا افتادند …. یجورای خواستی حالشون رو بگیری …
    برادر جواد رسالت شما چیز دیگری هست..

  4. حال كه كاله بانام كا له مازندران شده بهتر نيست بازيكنان مازني در ديگر تيمها هستند را به مازندران بيا وريم

  5. دوست عزیز آقا نیما:من از درگیری شدید نیروی انتظامی فیلم دارم که اگه مدیریت محترم سایت لازم بدونن در اختیارشان میگذارم تا همه ی شما دوستان فیلم را ببینید,ضمنا من ارادت خاصی خدمت جناب سرگرد اسدی از زحمت کشان نیروی انتظامی دارم ولی ما از این مشکلات زیاد دیدیم!!!من هیچ وقت سعی نکردم از کسی انتقاد کنم یا از کسی طرفداری کنم چرا که معتقدم باید واقعیت را به مردم منعکس کرد.

  6. آقای نیک پور برو که دیگه راهت نمیدن بیچاره شدی

  7. دوست ناشناس:باشه دستور شما رو حتما اجرا میکنن نیروی انتظامی!!!!مهم انعکاس اخبار برای کسانی هست که بیرونن,من سال قبل با حمایت همه جانبه ی شخص آقای عطایی به دلیل راه ندادن من به سالن از داخل رختکن به همراه بازیکنان به داخل سالن رفتم,ضمنا من دروغی نگفتم که بترسم برای همه ی حرفام مدرک دارم.

  8. قابل توجه شخص محترم فرماندهی نیروی انتظامی استان جهت پایان دادن این حرف و حدیث ها

  9. آقای نیک ‍پور از انعکاس خبرتون ممنون…امثال شما میتونن در ارتقای فرهنگ این شهر با اطلاع رسانی به موقع نقشی ویزه داشته باشند…امیدوارم با تلاش بیشتر به کارتون ادامه بدین…

  10. جواد عزیز بابت انعکاس صحیح خبر ازت ممنونم.امیدوارم همیشه موفق باشی.و گزارشگر خوبی بشی.ضمنا پسر خوب از درس هم غافل نشو.با تشکر

  11. سلام دوستان حق با اقای نیک پرور ه فیلمشم موجوده نیروی انتظامی به خودش شوکر زد فیلمش هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *