عضو شورای شهر تهران می گوید:بارها به دوستان اصلاح طلب خود در شورای شهر اعلام کردیم که اگر با این آتش، بازی کنند ، نخستین جایی که ضرر می بینند خودشان هستند، چرا که خیمه نظام را با این بازی های سیاسی متشنج می کنند،اما به نظر می رسد آتش سوزی خیابان جمهوری، آتش انتقام سیاسی از قالیباف را زنده کرده و برخی دنبال زنده کردن خاطره تنش های شورای شهر اول هستند.

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از جمهوریت؛روز یکشنبه هفته گذشته دو زن کارگر از طبقه پنجم ساختمانی در خیابان جمهوری تهران ، در پی وقوع آتش سوزی در این ساختمان به پایین افتادند. مرگ دلخراش این دو شهروند تهرانی موجی از احساسات مردمی را در بین شهروندان ایجاد کرد. در پی این مسئله رئیس جمهور به وزیر کشور دستور رسیدگی ویژه برای بررسی این مسئله را داد. در این بین اما برخی از اعضای شورای شهر تهران، پیشنهاد طرح استعفای شهردار تهران را مطرح کردند و تاکید داشتند که قالیباف باید از مدیریت شهر تهران کناره گیری کند. در این بین پرویز سروری ، عضو شورای شهر تهران و قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با انتقاد از رفتار برخی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر ، در واکنش به این مسئله از بهره برداری سیاسی از مرگ دو تن از شهروندان انتقاد کرد .

 

پرویز سروری در این خصوص به جمهوریت گفت: این که دو تن از شهروندان محترم ما به طرز دلخراشی از دنیا رفته اند و کوتاهی صورت گرفته و باید در این خصوص تحقیقات لازم صورت گیرد و با مسببان این کوتاهی برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد، امری روشن است و هیچ تردیدی در آن نیست.

 

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ادامه این مطلب افزود: در حالی که شاهد هستیم حوادث بسیار گسترده تری از این مسئله به وجود می آید و سکوت جدی در این خصوص وجود دارد ، این سوال به وجود می آید که چه طور پیش از بررسی های دقیق می توان حکم صادر کرد ؟

 

سروری تصریح کرد: در این بین ، اینکه به صورت گزینشی و سیاسی برخورد شود ، شائبه سیاسی بودن این اظهارات و دغدغه ها را قوت می بخشد .

 

برخی از اصلاح طلبان شورای شهر چهارم هنوز در فضای شورای شهر اول به سر می برند

 

سروری با بیان این که مدیریت شهری، سیاسی بازی را تاب نمی آورد، گفت: بارها عرض کردیم که برخورد سیاسی با مدیریت شهری، نتیجه ای فاسد دارد و زمینه های خسارت و لطمه به شهروندان را افزایش می دهد، اما متاسفانه برخی از دوستان اصلاح طلب ما در مجلس از ابتدای ورود به شورای شهر چهارم ، مشی خود در شورای اول را پیش گرفتند.

 

وی افزود: در ابتدای کار در شورای شهر چهارم ، بعد از صحبت های زیاد تفاهم کردیم که در شورای شهر مبتنی بر تعامل حرکت کنیم و نگاه ها و دیدگاه های سیاسی را در خارج از شورای شهر مطرح کنیم و در داخل شورا صرفا در چهارچوب وضعیت شهر و مدیریت شهر برای مردم حرکت کنیم.

 

این نماینده مجلس هشتم با انتقاد از رفتار برخی اصلاح طلبان شورای شهر برای بهره برداری سیاسی از یک آتش سوزی علیه قالیباف گفت: اما حرکت روزهای اخیر برخی اعضای شورای شهر در تهران نشان داد که به این وعده وفادار نماندند و تلاش می کنند مناقشات سیاسی را به مقوله مدیریت شهری وارد کنند و به این ترتیب مدیریت شهری را ناکارآمد جلوه دهند و زمینه های استیضاح و به تعبیری از بین بردن نوار کارآمدی نظام را در این نقطه قطع کنند.

 

اصلاح طلبان با آتش سیاسی بازی ، بازی کنند خود ضرر می بینند

 

سروری با بیان اینکه این رفتارها به نفع نظام نیست گفت: این مسائل در حالی است که هنوز یک هفته از بیانات رهبری در خصوص مدیریت جهادی شهر تهران نمی گذرد .

 

وی ادامه داد: بعد از این صحبت ها ، شورای شهر خود در خصوص مطالبات رهبری بیانیه داد اما به محض وقوع یک حادثه ، می بینیم بستر سیاسی مهیا می شود و آتش افروزی سیاسی از سر گرفته می شود.

 

سروری هم چنین تصریح کرد: بارها به دوستان اصلاح طلب خود اعلام کردیم که اگر با این آتش بازی کنند نخستین جایی که ضرر می بینند خودشان هستند ، چرا که خیمه نظام را با این بازی های سیاسی متشنج می کنند.

 

دعواهای اصلاح طلبی و اصولگرایی در شورای شهر مدیریت تهران را به چالش می کشد/ سیاسی بازی در مدیریت شهری خیانت به شهر و شهروندان تهرانی است

 

وی با اشاره به این که سیاسی بازی در مدیریت شهری خیانت به شهر و شهروندان تهرانی است، گفت: به طور قطع در برابر کنش های سیاسی انجام شده در روزهای اخیر واکنش نشان می دهیم اما واقعیت این است که این کنش ها و واکنش های سیاسی جز تخریب فرصت ها و مشغول کردن مدیریت شهری به چالش های سیاسی نتیجه ای نخواهد داشت و فرصت ها و امکانات و منابع را هدر می دهد.

 

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ایران گفت: نگران وضعیت فعلی هستیم و نسبت به این موضوع واکنش منطقی نشان می دهیم

 

سه هزار نفر در پردیس مسموم شدند چرا کسی نگفت استاندار استعفا دهد؟

 

سروری با انتقاد از برخوردهای سلیقه ای با مسائل و مشکلات تصریح کرد: دوستانی که امروز طرح استعفای شهردار را اعلام می کنند ، چه طور در مقابل مسمویت 3 هزار نفر در شهر پردیس سکوت اختیار می کنند؟ اهالی این شهر هم وطن ما نبوندند که واکنش نشان ندادند؟

 

وی تاکید کرد: این برخوردهای سلیقه ای و گزینشی متناسب با حقوق شهروندان ما نیست.

 

سروری هم چنین گفت: از آن کسانی که بدون بررسی های انجام شده شهردار را متهم می کنند می پرسم در قبال مسمویت 3 هزار نفر در پردیس که تنها علتش سوء مدیریت بود ، چرا فریادی بلند نشد و هیچ فشاری برای استعفا وارد نشد؟

 

عضو شورای شهر چهارم تهران تاکید کرد: به نظر می رسد آتش سوزی خیابان جمهوری آتش انتقام سیاسی از قالیباف را زنده کرده است./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *