رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس دیده‌بان حقوق بشر سازمان ملل را تحت تاثیر لابی صهیونیسم و منافقین خواند و گفت:دست مزدوران استکبار برای ملت ایران رو شده است.

 

عزت‌الله یوسفیان ملا، درواکنش به اظهارات اخیر دیده‌بان حقوق بشر سازمان ملل مبنی بر اینکه با وجود وعده‌های دولت روحانی، ایران همچنان با موارد نقض حقوق بشر مواجه است، گفت: پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات ژنو و احتمال پایان یافتن چالش هسته‌ای انتظار می‌رفت با غرب به بهانه واهی دیگری پروژه ضد ایرانی جدیدی را کلید بزند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دیده‌بان حقوق بشر باید موارد نقض حقوق بشر در ایران را به صراحت اعلام کند، تصریح کرد: دیده‌بانی که هیچ‌گاه برای تهیه گزارشات به ایران نیامده، مشخص نیست که بر اساس کدام مدارک، هر از چندگاهی با طرح ادعاهای واهی سعی دارد جمهوری اسلامی ایران را ناقض حقوق بشر در صحنه بین المللی معرفی کند.

 

وی ادامه داد: دکتر روحانی هیچ‌گاه قول نامعقولی هم‌چون آزادی تمام زندانیان را مطرح نکرد چون اصلا این موارد جزء اختیارات و وظایف رئیس جمهور نیست که امروز دیده‌بان به اصطلاح حقوق بشر سازمان ملل به آن استناد و باردیگر ادعای واهی خود را ضد جمهوری اسلامی تکرار می‌کند.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه کشورهای استکباری جهان هیچ‌گاه نمی‌توانند حتی یک لحظه بدون غیظ و دشمنی با ایران را تحمل کنند، افزود: پس از 34 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران می‌گذرد دست کشورهای استکباری برای ملت ایران رو شده و مردم کشورمان نیز دریافته‌اند غرب برای تحت فشار گذاشتن ایران از هر حربه‌هایی بهره می‌گیرد.

 

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس تصریح کرد: با توجه اینکه دیده‌بان حقوق بشرتحت تاثیر لابی صهیونیسم و گروهک تروریستی منافقین قرار دارد، اگر به تهران نیز سفر کند بازهم همان گزارشی را که دلخواه غربی‌ها است تهیه می‌کند، از این رو سفر یا عدم سفر او به تهران تفاوتی در تهیه گزارش ندارد.

 

دیده‌بان حقوق‌بشر اعلام کرده علی‌رغم وعده‌های دولت روحانی همچنان ایران با موارد نقض حقوق بشر مواجه است./خانه ملت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *