سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: همه دیدارهای لیگ دسته یک بسکتبال حساس و دشوار است و ما امروز به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی هستیم.

 

خبرگزاری فارس: تمامی دیدارهای لیگ دسته یک بسکتبال حساس است / به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی هستیم

هراز نیوز: علی سارنگ بعد از ظهر جمعه قبل از دیدار هفته دهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور که با دیدار کاله مازندران و مس کرمان همراه است اظهار داشت: این هفته بازی سخت خانگی داریم.

وی افزود: هرچند تیم مس کرمان در انتهای جدول رقابت‌ها جای دارد ولی همه دیدارها برای‌مان مهم و حساس است و در همه آن‌ها به دنبال کسب امتیازات لازم هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران در مورد بازی هفته گذشته این مسابقات که با پیروزی کاله در دیدار خارج خانه مقابل نفت امیدیه همراه بود، گفت: در پست‌های مختلف خوب بازی کردیم البته امیدیه بازی را بهتر از ما آغاز کرد ولی در کوارتر دوم به بازی بازگشتیم و مسلط بر آن شدیم.

سارنگ عنوان کرد: باید این دیدار با اختلاف بیشتر و نتیجه بهتری به سود ما تمام می‌شد ولی در سه دقیقه پایانی مربی تیم مقابل به دلیل توهین به داور اخراج شد و درگیری ایجاد شد.

وی با اعلام اینکه مس کرمان نیز تیم خوبی است هرچند در رده انتهایی جدول قرار دارد بار دیگر متذکر شد: تمام بازی‌ها برای ما مهم و ارزشمند است و حاضر نیستیم به راحتی از امتیاز خانگی خود بگذریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *