هراز نیوز:در کشور ما همیشه اتفاقات خوب و بد زیادی می افته و آدمهای بسیاری مستقیم و یا غیر مستقیم با اونها در ارتباط هستن،اخبار زیادی منتشر میشه و ما از کنار بسیاری از این خبرها به آسانی رد میشیم در این بخش ق هر باردرآخرين روزهای هفته ، افراد و وقايع رو بر حسب اعمال و کارهاشون دسته بندی کنیم :خوب ، بد ، زشت و  يك ناترينگ  براي اينكه بعضي ها به خودشون بيايند!!

 

زشت: اين هفته تعلق ميگيره به تمامي موسسات مالي كه به اسمهاي مختلف و شيوه هاي گوناگون به مردم بيچاره به هزار زحمت وام كم با بهره بالا ميدهند و وقتي صحبت مي كنند مي گويند ما آمده ايم كه گرهي از مشكلات اقتصادي بازكنيم.

 

بد: اين هفته تعلق ميگيره به تماشاگرنماهايي كه علاوه بر ورزشگاه و ورزشكاران داخلي ، به مسي بيچاره هم رحم نكردند ، بي خيال اون بدبخت تو عمرش اينا رو نشنيده بود ، حالا عصبانيش كردين خدا رحم كنه ، چه خوابي ديده برامون خدا به خير كنه!!

 

خوب: اين هفته با اكثريت آرا، به دانشمندان فضايي كشور تعلق ميگيره كه براي دومين بار موجود زنده فرستادن فضا تا چشم بعضي ها در بياد .

 

ناترينگ: اين هفته رو به مسولين بیمارستانی خصوصی در شمال کشور  ميزنيم كه بدون توجه به نگاه انسانی از قشر تحصیل بیگاری کشیدند  و قول استخدام به این نيروها دادند ولی …

مهیار کمانگری هراز نیوز

 

84 thoughts on “ناترینگ به مسوولان یک بیمارستان خصوصی”
  1. جناب دکتر قاسمی عزیز از آجر هایی که به طرفت پرتاب می کنند دشمنان،تو بنایی محکم بساز……

    با تشکر از تمام شما عزیزانی که باعث ابادانی شهرمان شدید…

  2. جناب اقای سرهنگ بازنشسته(…….) همه چیز مادیات نیست گاهی افزایش تمدن یک شهر و آسایش و رفاه حال مردم اهمیت بیشتری دارد حال که از صندلی مقام و منسب خویش به پایین فتادی سنگ اندازی مکن.

  3. چرا انقدر دروغ میگین از خدا بترسید چرا بیچاره مسوولان بیمارستانو زیر سوال میبرید.بیچاره ها انقدر زحمت کشیدن خواهشا سایت نیوز انقدر دروغ نگید.

  4. هیچ فکر کردین وقتی یه سری پشت سرتون حرف میزنن چه مفهومی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیـــــــــلی ســــــــــاده !
    یعنی اینکه شما دو قدم از اونها جـــــــلوتــــریـــــن..

    گروه پزشکی خسته نباشید……..
    .
    .

  5. مجید صادقی من همه گفته های شما را قبول دارم کاش همه مثل شما واز دید شما به قضیه نگاه کنند و منافع جمع و شهر را در نظر بگیرند آفرین بر شما لطفا اگر امکان دارد طریقه تماس با خودتان را اعلام کنید.

  6. آقا مجید نظرات شما ترکونده.خیلی خوب و جامع بود.

  7. باز که دارین سفسطه میکنید کسی با کار خوب ساخته شدن بیمارستان مشکلی نداره بلکه نحوه گزینش نیرو مشکل داره جانم طرفداران بی منطق هم نوبره بخدا در ضمن تماسهایی رو با اونهایی که از سر کار اخراج کردند گرفتند که بیان سر کار

  8. برادران و خواهران همشهری من. میدانید چرا شهر ما با وجود این همه سرمایه وشرکتهای بزرگ تولیدی وبا قدمت تاریخی کهن هنوز درجایگاه واقعی خود نیست.میدانید چرا با وجود این همه شرکتهای فعال در شهر ما بیکار زیاد داریم واکثر نیروی کار درشرکتها یا ادرات وبدتر از همه پستهای کلیدی دردست بابلیهاو نوریها وسارویها و…… به خاطر اینکه ما اصلا به منافع شهر وعواقب کارمان فکر نمی کنیم همیشه دنبال حاشیه هستیم اگر یک بنده خدا اومد در این شهر یک کار خیری انجام داد که هم مردم وهم خودش از آن سود ببرد طبق عادتمان چنان بلایی به سرش نازل میکنیم که کسی دیگر تا سا لهای متمادی فکر سرمایگذاری در آمل را به مغزش راه ندهد همه میدانیم آمل بزرگترین سرمایداران را دارد پس علت چیه که جرعت اینکار که مساوی با پیشرفت و آبادانی شهر و ایجاد اشتغال است رو نمی کنند چون ایجاد این مسایل وقدر ناشناسیها از سوی اهالی شهر دل هر انسان با وجدانی رو به درد میاره موردی که حالا راست یا دروغ برای بعصی از عزیزان پیش اومده ضمن اینکه من به عنوان یک شهروند از همه آنان عذر خواهی میکنم تقاضا دارم از برادران و خواهران گرامییم به زحمات شبانه روزی وعظمت ومنافع این پروژ برای حال و آینده شهر دقت نظر پیشتری داشته باشند .دقت کنید بیمارستان آن هم دولتی امام زاده عبدا… را که حدود ۸سال زودتر از این مرکز شروع به ساخت آن نمودند هنوز عملیاتی نشده .پس انصافا باید به دست اندر کاران آن به سبب ساخت سریع این ساختمان زیبا وخریداری و نصب تجهیزات مدرن خسته نباشید گفت و به همه اعم از رییس وگارگر ساده زحمکش به عنوان یک آملی بگوییم دورود و سلام بی پایان ما بر شما باد خدا قوت برادر.متشکرم.

  9. اقایی که از کار زشت حمایت میکنی. چرا سفسته میکنی.
    مدیریت تصمیم زشت و ناشایست گرفت باید جوابگو باشد.
    سهامداران بیمارستان ساختن ؛ دستشون درد نکنه. ولی این دلیل نمیشه که مدیران بیمارستان به مردم توهین کنن

  10. اولین شرط موفقت احترام گذاشتم به مردمه

  11. آقای صادقی به این شیوه میگن ÷اک کردن صورت مسئله قرار نیست به خاطر سرمایه گذاری و این حرفا منش انسانها زیر سوال بره جذب نیرو قوانین و مقررات خودشو داره و نحوه کار هم مشخصه چرا این شکلی مینویسید واقعیت اینه که اخلاق رعایت نشده شما از نزدیکان این دوستان هستید ایرادی نداره دفاع کنید اما عاقلانه و با مدرک در ضمن در مورد تماس با بعضی از این افراد جهت خواباندن اوضاع چیه؟ این بیمارستان که روابط عمومی نداره شما حداقل ÷اشخگو باشید

  12. اقای کمانگری موضوع خبر دروغ منتشر شده در هراز نیوز در محاکم قضائی در حال بررسی میباشد.
    شما تلنگر میزنید ولی واکنش به رقتارتان دست خودتان نیست.
    حتما طوفانی است که باید ریشه دروغ و دروغ پردازان را از شر شهرمان رهائی دهد.
    ای کاش تامل می کردید
    ما در محاکم قضائی ثابت خواهیم کرد که هجمه ای از دروغ پردازی رو بر علیه بیمارستان شمال تو شهر منتشر کردند.ما به مردم شهرمون روشن خواهیم کرد عمل شنیع یعنی چی؟شنیع ترین عمل در شریعت و فرهنگ ما دروغ است.
    حالا کمانگری به خودت و اقایان……………………. با برق سه فاز یه شوک بده.
    دروغ خیلی خیلی خیلی……….زشته اقایان.

  13. قاسمی غلطی نمی تونی بکنی
    خودت می دونی چیکاره ای
    وای به روزی که پرونده ات در رسانه ها افشا بشه

  14. قاسمی غلطی نمی تونی بکنی
    خودت می دونی چیکاره ای
    وای به روزی که پرونده ات در رسانه ها افشا بشه
    ارسال پاسخ
    مدیریت مجموعه سیر نخوردند که دهنشان بو بده
    فعلا همین یه باتلاقی که برای خودتون درست کردیند تو مراجع قانونی بیرون بیائید
    در ضمن نشر اکاذیب در رسانه ها جرم است.
    برای یاد اوری ابتدا ادعاتون از طریق حقوقی بررسی کنید.
    مفتری در قانون قضا جرم سنگینی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *