هراز نیوز :اگر اندکی در خبرگزاری ها و سایت های ورزشی سری بزنید انتقادهای شدیدی به تیم کاله از سوی کاربران مشاهده می کنید،همه ما قبول داریم که تیم کاله آن طراوت سال های اخیر را ندارد و شاید ناهماهنگ تر از گذشته بازی می کند.اما نکته مهم تر این است که ما باید پوست اندازی کاله را باور کنیم تیمی که یک ریزش وحشتناکی داشت اما حضور بازیکنان جوان آملی  باید برای همگان جای مسرت و خوشبختی باشد زیرا این تیم شهر آمل است اگر ما به بازیکنان غیر بومی دل ببندیم چه فرقی با تیم های حاضر در لیگ برتر داریم؟ما آملی هستیم،ما کارخانه بازیکن سازی والیبال هستیم ما ثابت کردیم در هر دوره بهترین بازیکنان را به جامعه والیبال ایران معرفی می کنیم،از بازیکنان قدیمی شهر مثل منصوری،شعبانپور،حق شناس و عطایی گرفته تا محمد شریعتی،افشین اولیایی،مهدی رنجبر،عادل غلامی،صابر نریمان نژاد،رضا قرا،علیرضا جدیدی،رحمان تقی زاده و چندین چهره جوان دیگر که در این دهه اخیر به والیبال کشور معرفی کردیم حاصل دست رنج مربیان آملی بوده است.دوست نداشتم اسمی از کسی ببرم اما انتقادهای زیاد نسبت به صابر نریمان نژاد چه سودی دارد؟!جز اینکه فشار زیادی در طول بازی ها به او وارد کنیم،چرا بازی زیبای او در مقابل متین ورامین را به این زودی ها از یاد بردید کسی که از شگرد سعید معروف در مقابلش استفاده کرد و دو امتیاز حساس گرفت،او یک پاسور جوان و آینده دار است تجربه ای که او به دست خواهد آورد سال های آینده به کار ما می آید،هنوز یک نیم فصل کامل و همچنین بازی های حذفی مانده است اگر دوست دارید مثل همیشه بدرخشیم باید در هر شرایطی حامی تیم باشیم و اجازه ندهیم تا اندکی به اسم هوادار به بازیکنان ما ضربه بزنند.
فقط به این فکر باشید،سیاستی را که باشگاه کاله در پیش گرفت باور کنیم و روزی را ببینیم که در تمام پست ها شاهد حضور آملی و یا مازندرانی های باغیرت در ترکیب تیم کاله باشیم و در بازی هایی که میزبان هستیم تیم خودمان را حمایت کنیم تا اینگونه شاهد محروم شدن کاله از حضور هوادار باشیم،دوست دارم همگان بعد از خواندن این مطلب با نظراتشان از عطایی و یارانش حمایت کنند تا آنها محکم تر از همیشه در بازی ها حضور پیدا کنند به امید آن روز…………….

2 thoughts on “کاله و هواداران!”
  1. هرچند امتیازات حساسی را در خانه از دست داده ایم، ولی امیدوارم که بازیکنان تیم بویژه بازیکنان جوان و بومی تیم در نیم فصل دوم بدرخشند تا گره تیم در مواقع حساس باز شود. ایرادی ندارد، باهوش و بابرنامه باشیم امکان قهرمانی وجود دارد.
    به نظرم عامل باخت تیم در این بازی خاص تماشاگرنماهایی بودند که در بازی متین ناسزا گفتند و از آن مهم تر هوادارانی بودند که به این عمل عده ای قلیل اعتراض نکردند. در حقیقت ما خودمان و بازیکنان شهرمان را از لذت یک بازی پرهیجان محروم کردیم. خود کرده را تدبیر نیست!! باید جلوی رفتار ناشایست برخی افراد احساسی و کم تعقل، را با اعتراض کردن گرفت. به امید بردهای بعدی کاله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *