هیأت‌های مذاکره کننده 1+5 روز چهارشنبه وارد ژنو شدند و عصر چهارشنبه نیز کاترین اشتون که ریاست 1+5 در مذاکرات با ایران را به‌عهده دارد وارد ژنو شد.

همچنین محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس هیأت مذاکره کننده ایران نیز چهارشنبه شب وارد ژنو شد.

وزیر خارجه کشورمان برای شرکت در اجلاس یونسکو روز سه‌شنبه به فرانسه رفته بود و پس از پایان برنامه‌هایش در پاریس و دیدار با لوران فابیوس همتای فرانسوی خود راهی ژنو شد. دیگر اعضای تیم مذاکره کننده ایران نیز روز چهارشنبه وارد ژنو شدند.

ظریف و اشتون قرار بود چهارشنبه شب در ضیافت شام با یکدیگر دیدار کنند اما با توجه به اینکه هر دو در آخرین ساعت چهارشنبه شب وارد ژنو شدند، این دیدار به صبح پنج‌شنبه و در قالب یک صبحانه کاری موکول شده است.

احتمالاً گفت‌وگوهای پنج‌شنبه در نشست افتتاحیه با حضور ظریف و اشتون برگزار خواهد شد و سپس با حضور معاونان وزیران خارجه دو طرف مذاکرات دنبال می‌شود.

در مذاکرات مهر ماه ژنو ایران طرح پیشنهادی جدیدی را ارائه کرد که به‌گفته تیم مذاکره کننده ایرانی 1+5 چارچوب کلی این طرح را پذیرفته است.
دو طرف قرار است در این دور مذاکرات در ژنو در خصوص محتوا وارد مذاکره شوند.

ظریف ، ریاست تیم مذاکره کننده ایران را به‌عهده دارد و سید عباس عراقچی، معاون امور حقوقی و بین‌المللی، مجید تخت‌روانچی معاون اروپا و آمریکا، حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل امور اقتصادی و تخصصی بین‌المللی وزارت خارجه، داود محمدنیا مشاور حقوقی وزیر امور خارجه و محمد امیری از سازمان انرژی اتمی تیم پنج‌نفره ایران هستند که در این سفر وزیر امور خارجه را همراهی می‌کنند.

این در حالی است که روز گذشته مؤسسه گالوپ در برآورد نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد که 68 درصد از ایرانی‌ها معتقدند با وجود وسعت تحریم‌های غرب این کشور باید به برنامه هسته‌ای خود ادامه دهد.

منبع : تسنیم

document.getElementById(“Leyout101″).style.display=”none”;Sahuarita: Vincent Alvarez

The 44 year old Iraqi woman’s suicide belt did not detonate at the time of the Amman attack and she fled the scene, but was quickly arrested.mcm bags
“But this is the consequence of what we initiated.hollister deutschland
, Bjkman, T.mulberry handbags uk
Lions, the Edmonton Eskimos and Calgary.timberland boots uk
And I don want to belong to this group, but I do.mcm handbags
Thriller caps off colourful history

THE Ovens and Murray has had some moments to savour on the inter league stage.scarpe prada uomo

Memo to Eddie Jordan: Schedule the 2015 16 opener with great care.chaussures louboutin Pas Cher
In the closing scene, they are atop the Hancock Building.mulberry sale uk
The first was an opposite field shot that cleared the 392 foot sign by about seven or eight rows.michael kors bracelet uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *