هراز نیوز: در کشور ما همیشه اتفاقات خوب و بد زیادی می افته و آدمهای بسیاری مستقیم و یا غیر مستقیم با اونها در ارتباط هستن،اخبار زیادی منتشر میشه و ما از کنار بسیاری از این خبرها به آسانی رد میشیم در این بخش قصد داریم هر باردرآخرين روز هفته ، افراد و وقايع رو بر حسب اعمال و کارهاشون دسته بندی کنیم :خوب ، بد ، زشت و  يك ناترينگ هم اضافه ميشه براي اينكه بعضي ها به خودشون بيايند!!

زشت:اين هفته با اكثريت آرا تعلق مي گيره به كساني كه متاسفانه شان و حرمت ماه محرم را نگه نمي دارند و در اين شبهاي عزيز به جاي آراستگي روح به آراستگي جسم مي پردازند!!

 بد :با اکثریت آراء مشترکاً به گیم نت هایی می دهیم که هر نوع بازی را جهت استفاده ارائه می دهند که هم مروج خشونت هست و هم متأسفانه فساد و هچنين تعلق ميگيره به ارگان هایی که مسئول نظارت بر این اماکن هستند که هیچگونه بررسی انجام نمی دهند

خوب:اين هفته تعلق مي گيره به تمامي مردم شريف ايران اسلامي كه در روز 13 آبان بار ديگر حماسه آفريدند.

 ناترينگ: اين هفتهبه مسولين برگزاري مجالس عزاي امام حسين (ع) تعلق مي گيره كه از افراط و تفريط پرهيز كنند و به جاي پرداختن به ظواهر ، به فلسفه قيام عاشورا و ترويج درس هاي اين حماسه بزرگ بپردازند.

مهیار کمانگری

One thought on “ناترینگ به مسولان برگزاري مجالس عزاي امام حسين (ع)”
  1. بسیار عالی و بجا بود مطالب این هفته.بنظرم خوب این هفته برای دیروز 17 آبان ماه مصاذف با چهارم محرم ، روز علی اکبرها و جلساتی که در مهدیه و مصلی با حضور علی اصغر ها برای یازدهمین سال متوالی برگزار شد تعلق میگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *