همزمان با میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) عملیات اجرایی این تعداد واحد مسکونی باحضور ﻣﻌﺎﻭﻥ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ ﻭ ﺍﻣﻮﺭ ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺷــﻬﺮﺩﺍﺭیها ﻭ ﺩﻫﻴﺎﺭﻱ ﻫﺎﻱ ﻛﺸﻮﺭ، مشاور پارلمانی وزیر کشور، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل مسکن و شهرسازی مازندران ،فرماندار ، اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین ومسئولان شهرستان آمل ساخت 15 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر برای خانه دار شدن محرومان آمل با حمایت مجمع خیران در منطقه قرق واقع در بلوار آیت الله میرزا هاشم آملی این شهر آغاز گردید.
مسعود نیکپور مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل گفت: این واحدها در دو قطعه زمین 200 متری با استفاده از تسهیلات مسکن مهر ساخته و به نیازمندان واجد شرایط آملی واگذار خواهد شد.
مسعود نیکپور افزود: با حمایت شهرداری و مجموعه دستگاههای اجرایی آمل، زیر ساختهای مورد نیاز برای اجرایی شدن این طرح فراهم شده و قرار است این واحدها تا یکسال آینده ساخته شود.
وی به اقدامات مجمع خیرین شهرستان آمل پس از تاسیس آن تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: مجمع خیرین آمل در این مدت با تشکیل کمیته های مختلف درمانی، آموزشی، خدماتی و… در جهت کمک به نیازمندان و محرومان این شهرستان اقدامات خوبی داشته است.
مدیرعامل مجمع خیرین آمل از حمایت های مالی این مجمع برای خرید و تجهیز دستگاه سنگ شکن بیمارستان 17 شهریور آمل با سه میلیارد و200 میلیون ریال اعتبار خبر داد و گفت: این مجمع بخشی از دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز بیماران دیالیزی بیمارستان امام رضا (ع) و دستگاه شنوایی سنجی را خریداری کرده و بخش تالاسمی بیمارستان امام رضا(ع) را در جهت خدمات به بیماران زیرپوشش مجمع راه اندازی کرده است.
نیکپور، به فراهم شدن مقدمات ایجاد ساخت مرکز شیمی درمانی در بیمارستان امام علی(ع) با کمک مجمع خیرین آمل اشاره کرد و گفت: کار ساخت این مرکز درمانی در ماه جاری اجرایی خواهد شد.
وی یادآور شد: این مجمع سالانه جهزیه 150 تا 200 نوعروس زیرپوشش را تهیه می کند.مهندس هاشمی معاونت عمرانی استاندار ی مازندران گفت قطعا این حرکتهای شما مورد رضایتمندی خداوند قرارخواهدگرفت وشک نکنید که هر گامی که در جهت سروسامان دادن به وضعیت محرومین برمی دارید دست خدا بالای دستانتان قراردارد. یدالله اکبرزاده فرماندار آمل نیزافزود اقدامات خوب این مجمع باعث شد تا 2 شعبه دیگر به عنوان مجمع خیرین روستائی را راه اندازی کنیم که مجمع خیرین شهرستان آمل در حال حاضر بازوان کمیته امداد ، بهزیستی وآموزش وپرورش می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *