عکسی که می بینید، لحظاتی پس از شهادت یک بسیجی از او گرفته شده است. تک تیراندازان بعثی، این بسیجی را از ناحیه سر مورد هدف قرار دادند

به گزارش  جهان ، در سال های دفاع مقدس، اسلحه دوربین دارِ «دراگانوف» در جبهه های جنگ به «قناصه» شهرت داشت و به تک تیراندازانی که از این سلاح استفاده می کردند، «قناصه چی» گفته می شد.البته به اشتباه،این اسلحه را «سیمینوف» هم می نامیدند.

این اسلحه در هر دو جبهه ایران و عراق استفاده می شد اما در میان قوای بعثی، به دلیل آزادی در خریدِ تسلیحات، بسیار رایج بود.

عکسی که می بینید، لحظاتی پس از شهادت یک بسیجی از او گرفته شده است. تک تیراندازان بعثی، این بسیجی را از ناحیه سر مورد هدف قرار دادند و او در خون خویش سجده کرد.

2 thoughts on “عکس/ سجده در خون”
  1. دوستان عزیز در مورد خبر درج شده بالا به یاد خاطره از یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس افتادم که می گفت عراقی های نامرد بچه های مار را وقتی با قناصه هدف قرار می دادند انها را از ناحیه شاهرگ گردن می زدند تا انها زجر بکشند چون اگر به سر تیر اندازی کنی طرف در جا جان می دهد ولی وقتی به شاهرگ گردن بزنی چند دقیقه ای طول می کشد تا جان بدهند …
    برای شادی روح امام و شهدا صلوات

  2. يكي از دعاي انسان اين است كه خوب مردن نصيبم بشه چه حالتي بهتر از اين كه انسان در زمان نماز خواندن با خالق خودديدار و به درجه شهادت نائل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *