فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با آمادگي و اقتدار كامل، هر گونه تهديدي عليه تماميت ارضي و آرمان ها و ارزش هاي اسلامي را با هوشياري كامل خنثي مي سازند.

سردار سرلشگر پاسدار محمدعلي جعفري در بازديد از نيروهاي تيپ 44 قمربني هاشم (ع) مستقر در شمال غرب كشور، عشق به ولايت را دشمن شكن خواند و افزود: رزمندگان استان چهارمحال وبختياري در دوران دفاع مقدس و بعد از آن با حضور در همه عرصه هاي دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ، ولايتمداري خود را به اثبات رسانده اند.
سردار جعفري با بيان اينكه تأمين امنيت نياز اساسي جامعه و وظيفه خطير حكومت اسلامي است ادامه داد: حفظ دستآوردهاي انقلاب و برقراري امنيت در جامعه اسلامي از رسالت هاي وجودي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است.
وي با اشاره به تحركات گروهك هاي وابسته به قدرت هاي استكباري در شمال غرب تصريح كرد: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با آمادگي واقتدار كامل ، هر گونه تهديدي عليه تماميت ارضي و آرمان ها وارزش هاي اسلامي را با هوشياري كامل خنثي مي سازند.
فرمانده سپاه با بيان اينكه اجر و مزد مجاهدت در راه خدا را شهادت و قرب الهي است، افزود: ثمره خون هزاران شهيد در دوران دفاع مقدس امروز به بار نشسته و بيداري اسلامي در دنيا را رقم زده است.
وي عمليات تروريستي گروهك هاي ضاله را نتيجه ناكارآمدي دكترين قدرت هاي استعماري دانست و گفت : جوانان مسلمان اين مرز و بوم با بصيرت و آگاهي كامل توطئه هاي دشمنان اسلام را درك كرده اند و تا پاي جان براي رسيدن به اهداف عالي و ارزشمند اسلامي ايستادگي مي كنند.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به همراه فرمانده نيروي زميني سپاه ، فرمانده و نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم (ع) از رزمندگان و مواضع سپاه استان چهارمحال وبختياري در شمال غرب بازديد كردند.

One thought on “سپاه، هر گونه تهديد عليه تماميت ارضي كشور و آرمان هاي اسلامي را خنثي مي كند”
  1. لطفا این فتنه گران و توطئه چینان، در خوزستان، سیستان بلوچستان و آذربایجان را نابود کنید و افراد آنرا اعدام نمایید تا درس عبرت شود؛ تا هیچکس به ایران صدمه نزند. لطفا لطفا لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *