خبرنگار تلويزيون بي بي سي با حضور در شهر تورنتو مدعي شد مقابل منزل مسکوني محمودرضا خاوري مدير عامل مستعفي بانک ملي ايستاده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، “كلباسي” ادعا كرد خاوري و خانواده اش حاضر نشدند با وي مصاحبه کنند!

خبرنگار بي بي سي افزود: محمودرضا خاوري پس از گذشت بيش از يک هفته از  استعفايش هنوز به ايران بازنگشته است، در حال حاضر خاوري به همراه خانواده اش در شهر تورنتو بسر مي بردند.

وي در ادامه گفت: پشت سر من خانه اي است در يک محله شناخته شده و مشهور در شهر تورنتو کانادا که مالک آن محمدرضا خاوري رئيس بانک ملي ايران است. براساس اطلاعات دفتر ثبت اسناد شهر تورنتو او حدود چهار سال پيش اين منزل را خريداري کرده است.

وي افزود: من دقايقي پيش زنگ منزل را زدم ولي با آنکه سر و صداهاي زيادي از داخل خانه مي آمد، کسي در را روي من باز نکرد. فقط خانمي را ديدم كه نسبت خود را با خاوري نگفت ولي او هم مصاحبه نكرد.

خبرنگار بي بي سي ادامه داد: همچنين يکي از ارشدترين مقامات کانادا به من گفت: دولت اين کشور از گزارشهايي درباره اختلاس بزرگ بانکي در ايران مطلع و درحال بررسي اين مسئله است که آيا خاوري تابعيت کانادا را دارد يا خير.

روزنامه ها و رسانه هاي کانادا هم در روزهاي گذشته به صورت گسترده به اين قضيه پرداخته اند. يکي از روزنامه هاي اصلي و ملي کانادا عکس همين منزل را در يکي از صفحات روزنامه چاپ کرده و نوشته است خاوري اگر از منزلش خارج شود و يا حاضر باشد که با رسانه ها گفتگو کند پرسش هاي زيادي درباره از وي پرسيده خواهد شد

One thought on “گزارش BBC از آخرين وضعيت خاوری+عكس”
  1. کاملاً معلوم بود فیلمش دستکاری شده و دروغ بود. بی بی سی رسانه استعمار پیر. نه اینکه اون آقای خاوری اینکاره نبود اما بی بی سی هم داشت خبر دروغ میگفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *