مهمترین عناوین سیاسی دوشنبه 30 اردیبهشت به شرح زیر است:

آغاز دهمین جلسه دادگاه قضات کهریزک
دهمین جلسه دادگاه قضات کهریزک دقایقی قبل در دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد.

نامه روحانیون مجلس به جامعتین
کسانی که با قاطعیت از کنار نرفتن صحبت می‌کنند باید همه شرایط را در نظر گرفته و گفتمان اصولگرایی را بیش از همه چیز در نظر بگیرند.

دو قطبی هاشمی و احمدی‌نژاد تصنعی است
عماد افروغ می گوید: بین دولت سازندگی و دولت مستقر در سیاست های پراگماتیستی و عمل گرایانه و بی توجهی به مشورت تفاوتی ندیده ام و این قطبیت را تصنعی می دانم.

عکس انتخاباتی مشایی با عتیقه‌ها
بازدید رحیم مشایی از نمایشگاه اشیاء باستانی بازگردانده شده به ایران

گفتمان مشترک جريان فتنه و انحراف
معاون فرهنگي سپاه پاسداران با بيان اينكه صحنه انتخابات امروز شاهد دو جریان گفتمان انقلاب اسلامی و جريان فتنه و انحراف است، گفت: امروز شاهد اين هستيم که جريان فتنه و انحراف به گفتمان مشترکي رسيده‌اند.

آخرین جزئیات پرونده بانک آریا
در حدود 800 روز قبل گروه آریا پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی اقدام به پذیره نویسی برای ایجاد بانک آریا توسط یکی از شعب بانک ملت کردند ولی بعد مشخص شد که کارمندان این شعبه با بانک آریا تبانی کرده و تمامی سهام را به دوستان و کارمندان شرکت امیرمنصور آریا فروخته اند. این اقدام همراه با آغاز رسیدگی به پرونده فساد 3 هزار میلیاردی بود که موجب توقف فعالیت این بانک تازه تاسیس شد. هرچند که بعد از 2 سال مطالبات مشتریان بانک در حال پرداخت است ولی آغاز محاکمه متهمان بانک آریا برگ جدیدی از پرونده فساد بزرگ بانکی رو می کند.

سفر احمدی‌نژاد به مازندران لغو شد
سفر امروز احمدی‌نژاد به مازندران برای افتتاح سد و نیروگاه سیاه‌بیشه چالوس لغو شد.

زمان انتخابات هیات رئیسه مجلس
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در موعد مقرر قانونی یعنی 7 خرداد ماه خبر داد.

جلسه‌ خصوصی‌ پدرقربانی‌ با مرتضوی
وکیل خانواده جوادی فر از قربانیان کهریزک گفت: پدر مرحوم جوادی فر در جلسه ای که با مرتضوی داشت از شکایت خود در خصوص اتهام معاونت در قتل صرف نظر کرد.

نامه حسین درخشان به مشایی
حسین درخشان در نامه‌ای به اسفندیار رحیم‌مشایی با تاکید بر اینکه اداره کشور کار امثال وی نیست، از او خواست که این موضوع را درک کند و بداند که وی تنها یک کالای کاملا رسانه‌ای است.

جزئیات جلسه دادگاه امروز کهریزک
یکی از شاکیان پرونده کهریزک گفت: از تصمیم جوادی‌فر مبنی بر اعلام رضایت و انصراف از شکایت نسبت به مرتضوی بی‌خبر بودم و بعید می‌دانم که وی را ترسانده باشند.

فیلم منتشر نشده جلسه رهبر انقلاب با هیأت دولت
پایگاه اینترنتی چهل شاخص برای اولین بار فیلم دیدار 7 سال پیش هیأت دولت در سال 85 با رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *