رمضان علیپور مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آمل با توجه به شروع آغاز تحصیلی و برگزاری جشن عاطفه ها گفت : با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و فصل بازگشایی مدارس جشن عاطفه‌ها هر ساله در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: امسال 35 پایگاه ثابت و پنج پایگاه سیار در سطح شهرستان آمل آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم هستند تا دانش‌آموزان نیازمند و بی‌سرپرست نیز با لوازم التحریر و لباس نو وارد مدارس شوند البته در این راستا 50 نیروی امدادگر با ما همکاری دارند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اشاره به تعداد دانش‌آموزان زیر پوشش این کمیته در شهرستان آمل تصریح کرد: در این شهرستان یک هزار و 50  دانش‌آموز زیر پوشش این نهاد هستند که 550 نفر آن پسر و 500 نفر دختر هستند.
وی با اعلام اینکه 450 دانشجو نیز زیر پوشش کمیته امداد آمل هستند، بیان داشت: تلاش ما این است تا با یاری مردم، محصلان و دانشجویان نیازمند بدون دغدغه مالی به کسب علم مشغول شوند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل بابه استقبال خوب مردم در جشن عاطفه در سال گذشته افزود
جشن عاطفه‌های سال 1389 مبلغ 180 میلیون ریال در این شهرستان جمع‌آوری شد که با همکاری اداره آموزش و پرورش این کمک‌ها بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *