حجت الاسلام بهمن شريف زاده از نزديكان اسفنديار رحيم مشايي در گفت و گو با «همشهري ماه» گفت: هر موقع به نام آقای مهندس(مشايي)، گروهی از روحانیون جمع شدند برای آنها مشکلی پیش آمد و همین شد که آقای مهندس گفتند به من نزدیک نشوید چون برای شما مشکل پیش می‌آید.

وي ادامه داد: حتی بارها به خود من آقای مهندس گفتند کمتر به من نزدیک شو چون مشکل پیدا می‌کنی، اذیتت می‌کنند! ببینید یعنی عواملی از بیرون نمی‌خواهند بگذارند این ارتباط برقرار شود، از این راه که شهریه بنده را قطع کنند، من الان نمی‌گویم چه کسی اما یک‌سال پیش یک آقای روحانی اشک می‌ریخت و می‌گفت:

«‌‌‌‌‌ زندگی‌ام مختل شد چون همراه با عده‌ای از روحانیون آمده بودم آقای جوانفکر را ببینم و در آن جلسه حرف زدم، شهریه‌ام را قطع کردند.»

وي افزود: آقای مشایی برای کارهای فرهنگی هزینه‌های کلان به مسئولان داده، در حالی که اینها گفته نمی‌شوند و خودش هم نمی‌خواهد گفته شود، همین راهیان نور، مبالغ کلان راهیان نور را چه کسی داد؟ شخص مهندس مشایی که ایشان مسئول فرهنگی دولت بود.

شريف زاده در واكنش به اين سوال كه اي كاش اتوبوس‌هاي خوبي نيز به اردوي راهيان نور اختصاص داده مي شد، گفت: آقای مشایی که مسئول‌اش نبود، پولش را داد و آقای مشایی در برنامه‌های راهیان نور هیچ دخالتی نکردند به‌رغم اینکه میلیاردی به این کاروان‌ها کمک کرده‌اند. اسمش را نگذاشته که ما بودجه‌اش را دادیم.

 

منبع :*تهران امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *